اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تعطیلی7 کارخانه مونتاژ فورد

 پس از آن که مشخص شد یکی از قطعات تشکیل دهنده گیربکس با استانداردهای شرکت مطابقت ندارد ، شرکت خودروسازی فورد اعلام کرد که هفت کارخانه مونتاژش را تعطیل کرده است.

آن ماری گاتاری - سخنگوی شرکت فورد - در این خصوص گفت: هفت کارخانه مونتاژ فورد در آمریکا و مکزیک اواخر روز پنج شنبه به حالت تعطیل در آمده و تا روز دوشنبه فعالیت خود را ازسر خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: ما مطمئن هستیم که هیچ کدام از قطعات معیوب در حال حاضر در دستان مشتریان نیست و شرکت با تمام نیرو تلاش می کند تا مشکل به وجود آمده را حل و فصل کند.

این قطعه که توسط تامین کنندگان خارجی تولید شده است، در کامیون پرفروش F-150 ، خودرو SUR فورد اکسپدیشن، ون اکونولاین و لینکلن تاون استفاده می شد.

سخنگوی فورد در ادامه اظهاراتش گفت: این مشکل را تا بعدازظهر روز جمعه برطرف کردیم وتنها مشکل باقیمانده موضوع دستمزد هاست.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، کارخانه های متاثر از این اقدام شرکت فورد شامل این موارد هستند: کارخانه کامیون سازی دیربورن میشیگان، نورفولک ویرجینیا، ویکسوم میشیگان، آوون لیک اوهایو، کانزاس سینی میسوری، وین میشیگان و کوایو تیتلان مکزیک.

در همین حال تحلیل برجسته خودرو آمریکا معتقد است که تعطیلی موقت کارخانه های شرکت فورد منجر به توقف تولید روزانه چهار هزار و 300 دستگاه خودرو شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد