اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

۲ خبر دیگر

استفاده از پارکینگ با ارسال SMS
شهروندان تهرانی به زودی می توانند با ارسال SMS از خدمات پارکینگ حاشیه خیابان ها (طرح پاکبان) استفاده کنند.
به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، با راه اندازی سرویس «sms parking» شهروندان با ارسال یک پیام کوتاه به شماره اختصاصی شهرداری تهران (که متعاقبا از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک اعلام می شود) می توانند از خدمات ترافیک ساکن شهر استفاده کنند.
بنابراین گزارش پرداخت هزینه پارکینگ در این روش ابتدا از طریق کارت های اعتباری و در صورت هماهنگی کامل با شرکت مخابرات سیار از طریق فیش تلفن همراه خواهد بود.
طرح «sms parking» به سفارش سازمان حمل و نقل و ترافیک از سوی سازمان فناوری و اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران تهیه شده است
 
 
ششمین نمایشگاه خودرو مشهد
ششمین نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد از 16 مردادماه به مدت پنج روز در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.

امسال همچون سالهای گذشته تولیدکنندگان داخلی و واردکنندگان خودرو، آخرین محصولات خود را در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.

براساس این گزارش بازار خودرو استان خراسان به دلیل اینکه یکی از سه بازار بزرگ خودروسازان کشور می باشد همواره مورد توجه تولیدکنندگان و واردکنندگان قرار داشته و کسب سهم بازار بیشتر خودرو این استان همواره مورد توجه بوده است.

استان خراسان علاوه بر بازار خودروهای سواری به دلیل گستردگی و همجواری با کشورهای همسایه و نیز طرح های توسعه ملی در بخش خودروهای تجاری نیز همواره مورد توجه بازار خودروهای کار بوده است.

ششمین نمایشگاه خودرو مشهد که از 16 مردادماه امسال در مشهد برگزار می شود، مهمترین نمایشگاه خودرو شش ماهه اول سال در کشور است.

این گزارش می افزاید: پس از برگزار نشدن نمایشگاه خودرو در سال گذشته و نیز رقابت شدید تولیدکنندگان و واردکنندگان خودرو، طی دو سال اخیر توجه به بازارهای بزرگ محلی مورد توجه فعالان بازار قرار گرفته است و پیش بینی می شود تعداد شرکت های حاضر در نمایشگاه خودرو مشهد از مرز 200 شرکت نیز بگذرد.

تولید کنندگان قطعات و صنایع جانبی خودرو همواره از مشتاقان حضور در نمایشگاه خودرو مشهد بوده اند، همچنین واردکنندگان خودرو در کنار تولیدکنندگان داخلی امسال نبرد فروش خود را از مشهد آغاز خواهند کرد.

یادآور می شود که ساعت برگزاری ششمین نمایشگاه خودرو مشهد از 17 تا 23خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد