اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

امداد هوایی سایپا راه اندازی می شود

دومین طرح امداد تابستانی گروه سایپا، با حضور مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در محل هتل المپیک افتتاح شد .

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، در این مراسم که آقایان مارکلایی، مدیر عامل شرکت امداد خودرو سایپا، عموزاده، مدیر عامل شرکت سایپا یدک، دکتر ریاحی، مدیر عامل شرکت زامیاد و مسیح تفرشی مدیر عامل شرکت پارس خودرو حضور داشتند ، مهندس بذرپاش گفت: در ابتدای سال برای طرح تابستانی قول کاهش زمان انتظار را که از مهمترین هدف های ما در بشکه امدادی است را داریم که تمام فعالیت ها در راستای تحقق این هدف در حال انجام می باشد.

وی افزود: توسعه ناوگان و افزایش امدادگران در راستای این هدف انجام شده است که امسال افزایش 50 درصدی ناوگان را خواهیم داشت و تعداد واحدهای سیار این شرکت از 650 دستگاه، به 1000 دستگاه خواهد رسید که با این حرکت مطمئنا زمان انتظار بسیار کاهش خواهد یافت.

وی در ادامه به توسعه ناوگان موتور سیکلت اشاره و اظهار داشت : از دیگر برنامه های ما در سال جدید، امداد هوایی است که از دیگر ابتکارات شرکت خودروسازی سایپا می باشد و باعث تکمیل سبد امدادی در محلهای صعب العبور که نیاز به سرویسهای خاص می باشد خواهد شد.

وی از دیگر فعالیتهای این شرکت ، به تجهیز ناوگان امدادی خودروها به نشانگرها و موقعیت یاب ها تحت عنوان GPS اشاره کرد که تا آخر امسال اجرا خواهد شد.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: فعالیت در حوزه امداد سنگین از دیگر فعالیتهای این شرکت است که دو شرکت زامیاد و سایپا دیزل تولید کننده این خودروها می باشند که تا پایان تابستان امداد این خودروها را نیز در داخل امداد خودرو سایپا آغاز خواهیم کرد.

بذرپاش افزود: ارائه خدمات طلایی به خودروها از جمله خودروی تندر 90 از دیگر برنامه های این شرکت است که باعث سنگین تر شدن وظیفه ما در این حوزه می باشد . طی چند ماه آینده، خودروی تندر 90 در سبد کارت طلایی امداد خودروی سایپا قرار خواهد گرفت .

وی در ادامه با تشکر از امدادگران زحمت کش این شرکت، خطاب به آنها گفت که شما در حال انجام یکی از مقدس ترین کار هستند و در آن هیچ تریدی نیست به همین منظور باید جایزه ویژه ای نیز به امدادگران تقدیم گردد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با انجام خدمات ویژه تابستانی امداد خودرو سایپا و با همکاری امدادگران، در ایام تابستان امسال، طعم شیرین سفر را به مردم بچشانیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد