اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

سورن با طراحی جدید به ترکیه می رود

سمند TU5 با دنده اتوماتیک و سورن با طراحی جدید برای بازار ترکیه هدفگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، دکتر محمد حسن یزدی مدیر منطقه صادراتی آسیا و اقیانوسیه با بیان اینکه سمند از استقبال خوبی در بازار ترکیه برخوردار بوده است گفت : در حال حاضر سمند TU5 با حجم موتور 6/1 در بازار این کشور به فروش می رسد و از آنجایی که مصرف این خودرو کم و قدرت بالایی دارد تقاضا برای این محصول زیاد بوده به گونه ای که ما با کاهش عرضه مواجه شدیم.


وی با بیان اینکه تا کنون یک هزار دستگاه سمند وارد بازار ترکیه شده است یادآور شد : وجود خودروهای متنوع با برند معروف در بازار ترکیه ما را ملزم به افزایش تنوع در این بازار می کند.


یزدی تاکید کرد : به لحاظ گران بودن سوخت در کشور ترکیه ، تولید خودرو سمند با موتور دیزل برای این بازار در دست بررسی است که امید می رود ظرف دو سال آینده این طرح به بهره برداری برسد.


وی افزود : سمند TU5 با دنده اتوماتیک و سمند سورن با طراحی جدید برای بازار ترکیه هدفگذاری شده است.


یزدی با اشاره به علاقه مندی مردم ترکیه به محصولات کشورهای اسلامی یادآور شد : هم مرز بودن و اشتراکات مذهبی و فرهنگی ترکیه با کشورمان فضای مناسبی را در بازار این کشور برای ما فراهم آورده است به طوری که طی مدت زمان کوتاهی با استقبال خوبی مواجه شدیم.


وی تحویل به موقع ، کیفیت مطلوب ، قیمت رقابتی و خدمات پس از فروش مناسب را در بحث تجارت خارجی بسیار مهم عنوان کرد و افزود : اخیرا نمایندگی محلی ما در شهر زادگاه حضرت ابراهیم رسما افتتاح شد که مشتریان ایران خودرو در آن کشور از این اقدام ابراز علاقه مندی و رضایت داشتند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد