اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

خودرو " آر 90 " به زودی وارد بازار می شود

جانشین معاون مدیر عامل ایران خودرو در تولید خودرو تندر 90 از تولید و عرضه خودرو " آر 90 " در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، محمدرضا معتمد باب یان اینکه تقاضای بازار در داخل کشور در اینده به دو میلیون خودرو درسال خواهد رسید ، گفت : علاوه بر تولیدات کنونی ، خودرو کم مصرف آر 90 را نیزتا سه هفته اینده وارد بازار ایران می کنیم.

وی با تاکید براینکه بازار داخلی تا یک ونیم میلیون خودرو ظرفیت و کشش پذیرش خواهد داشت، افزود : زیر ساخت های تولید تا یک میلیون خودرو در شرکت ایران خودرو اماده شده است .

معتمد گفت : در مرحله نخست 300 دستگاه از این خودرو وارد بازار خواهد شد.

جانشین معاون مدیر عامل ایران خودرو در تولید خودرو تندر 90 تصریح کرد : تولید آر 90 تا 4 هزار دستگاه قابل افزایش است.

وی افزود: هم اکنون ایران خودرو با ظرفیت 20 دستگاه در ساعت در سه نوبت کاری خودرو طرح ال90 "تندر 90" را تولید می کند.
نظرات 1 + ارسال نظر
فرنام دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 ق.ظ

بزرگترین دلال ایران ایران خودرو ۴۰۵ را پس از ۱۵ سال ۱۲۰ هزار تا تولید می کند حالا می خواهد ۲۰خودرو در ساعت ال ۹۰ تولید کند یعنی ۱۷۵ هزار تا در سال خودروسازی که به جای افزایش کیفیت و تولید سود خود را از بازار سیاه بدست می اورد مثلا ۲۰۶ را به بازار نمی دهذ تا از ۱۰ میلیون به ۱۵ میلیون قیمتش برسد چیزی حدود قیمت یک تویوتا کمری برای مردم ایران در می اید یک سری به سایت تویوتا بزنید کمری ۲۰۰۸ قیمتی ۱۷ هزار دلاری دارد و پارس معمولی ۳ یا ۴ هزار دلار قیمتش بالاتر از کمری ۲۰۰۸ می باشد . توی خط پیکان ظرفیت ال ۹۰ ۳۵ هزار تا هست در سال طبق اعلام شرکت رنو و براورد و استاندارد رنو ایران خودرو پس از ۲ سال هنوز ۷۵ هزار تا ثبت نامی ال ۹۰ را هنوز واگذار نکرده بابا جان ملت ایران چرتی هستن ولی اینقدر دیگه هالو نیستن که گول حرفای این از خدا بیخبرا رو نخورن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد