اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تولید 11 محصول جدید در ایران خودرو

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: ایران خودرو در سال آینده نسل جدید خودرو های ارزان قیمت خانواده در کلاس C، نخستین محصول LCV ، نسل جدید سورن مجهز به موتور EF7 پرخوران و کامیونت سبک ایران خودرو به مشتریان ایران خودرو معرفی می کند.


منوچهر منطقی اضافه کرد: محصول وانت جدید، محصول جدید و به روز سمند خانواده در کلاس B با امکانات ویژه و پژو 405 جدید پایه گاز سوز محصولات جدیدی هستند که در سال 89 تولید و وارد بازار خواهد شد.


وی همچنین در خصوص محصولات سال های آینده ایران خودرو گفت: در سال 90 و 91 خودرو لوکس خانوادگی در کلاس B، نسل جدید سمند بر پایه پلتفرم دیزلی، نسل جدید خودرو خانواده 405 بر پایه پلتفرم دیزلی، نسل جدید وانت سنگین تحت مالکیت ایران خودرو به مشتریان ایران خودرو معرفی و روانه بازار خواهد شد.


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: آمار ها نشان می دهد شرکت های مشهور و بزرگی مانند فورد ، نیسان، هیوندای برای ماندن در عرصه رقابت به کمترین حاشیه سود بسنده کرده اند.


سود آوری خودرو سازان از سال 2002 تا 2006 به طور متوسط از 3 و شش دهم درصد به 2 و هفت دهم درصد رسیده است با همه این ها صنعت خودرو ایران با بازار خوبی که در داخل و خارج از کشور دارد در 10 سال گذشته از رشد بسیار خوبی برخوردار بوده است.


منطقی اضافه کرد: در رتبه بندی های جهانی ایران خودرو با تولید یک میلیون و150 هزار دستگاه تولید سالانه در رده شانزدهم دنیا قرار دارد و ژاپن، امریکا، چین و المان رتبه های اول تا چهارم را به خود اختصاص داده اند.


وی در پاسخ به این سوال که جایگاه صنعت خودرو درکشور کجاست، گفت: درکشور صنعت خودرو رشد بسیار خوبی در 10 سال گذشته داشته است، به عبارتی سهم صنعت خودرو از تولید ناخالص ملی از یک درصد به 4 درصد در سال 86 رسیده است.


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در خصوص بازار خودرو ایران گفت: بازارخودرو سواری ایران رو به اشباع است و رونق آن تا سال 88 خواهد بود، پس با توجه به ظرفیت سازی هایی که از جانب خودرو سازان صورت گرفته و تولید دو برابر نیاز جامعه خواهد بود از این رو نتیجه عقلایی این است که تا سال 1390، 50 درصد تولید ایران خودرو صادر شود.


منطقی ادامه داد: گروه صنعتی ایران خودرو یکی از محورهای راهبردی خود را از حدود پنج سال گذشته توسعه سهم صادرات قرار داده است.
نظرات 1 + ارسال نظر
فرنام سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:15 ب.ظ

منظور ایران خودرو از ۱۱ محصول جدید یک موتور که در المان طراحی شده و ۸۰ در صد قطعاتش المانی است و خط تولید ۲ نوع سپر و چراغ جدید و یک خط تولید رینگ و یک خط تولید فرمان و یک خط تولید تودوزی و یک خط تولید چراغ و سپر برای ۴۰۵ و رنگ کردن سپر سمند و ۴۰۵ داشت یادم می رفت یک مدل جدیدم داره با دو خط تولید سپر و چراغ برای پارس . خداییش ایران خودرویی که یک موتور تولید می کند برای سمند و ۴۰۵ و پارس و یک موتور برای ۲۰۶ مونتاژمی کند روی هم ۳ نمونه بدنه (۴۰۵ و سمند و ۲۰۶)تولید می کنه و دو تا موتور چطور ۱۱ مدل جدید می تونه بسازه . بدنه ۴۰۵ رو برای اردی و پارس و ۴۰۵ استفاده می کنه و یک بدنه سمند و یک بدنه ۲۰۶ یک موتور برای ۴۰۵ و سمند و پارس و یک موتور هم برای ۲۰۶ و یک اثر باستای با قدمتی ۵۰ ساله به عنوان موتور ار ی یا پیکان یا تالبوت خدا بیامرز . هزینه ای که برای ایران خودرو از بیت المال می شود اگر برای ساخت افتابه می شد حالا بازار افتابه کل دنیا رو صاحب می شدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد