اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

وضعیت ایثارگران توسط یک خودروساز به رسمیت شناخته شد

مشاور رئیس جمهور در امور ایثارگران طی بازدید از شرکت پارس خودرو گفت: برای اولین بار در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، شرکت پارس خودرو وضعیت جانبازان و معلولین را به رسمیت شناخته است .

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، دکتر مجتبی رحماندوست گفت : مشکلات ایثارگران ، جانبازان و معلولین کشور از ابتدای جنگ تحمیلی نمود بیشتری به خود گرفت ولی ابزار مناسبی در جهت رسیدگی به امور این عزیزان در کشور وجود نداشت .

وی اشاره کرد تا کنون تجهیزات جابه جایی جانبازان و معلولین صرفا به تعدادی از وسایل خارجی ختم می شد و با خرید و نصب تجهیزات خارجی ، به گونه ای صورت مسئله پاک می شده است ولی اکنون با همت و دست توانای متخصصین ایرانی شرکت پارس خودرو ، این تجهیزات در داخل طراحی و تولید می شوند.

دکتر رحماندوست از قیمت مناسب تجهیزات در دست تولید ، کارآفرینی برای نیروهای متخصص ، استفاده از پتانسیل بسیار زیاد جامعه جانبازان و معلولین در تولید این تجهیزات و همچنین جلوگیری از خروج مقادیر بسیار زیادی ارز از کشور به دلیل تولید ارزان قیمت و با کیفیت این تجهیزات در داخل ایران به عنوان ویژگیهای تجهیزات خودرو معلولین تولید شده در پارس خودرو نام برد .

مشاور رئیس جمهور در امور ایثارگران همکاری همه جانبه کلیه دستگاه های دولتی مسئول در زمینه ایثارگران و معلولین را خواستار شد و افزود این حرکت یک جهاد جدید در عرصه جلوگیری از خروج ارز از کشور می باشد و اکنون که یک سری کامل از تجهیزات خاص همه گروه های جامعه جانبازان و معلولین در داخل ساخته شده است باید با حمایت های مادی و معنوی از این حرکت خودجوش در کشور راه را برای پشت سر گذاشتن سریعتر موانع ، در جهت خدمت رسانی به مردم تسهیل نماییم.

مهندس مسیح مشهدی تفرشی مدیر عامل شرکت پارس خودرو نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی این شرکت برای تولید انبوه این تجهیزات در آینده نزدیک اضافه کرد : پارس خودرو با درک موقعیت حساس جانبازان و معلولین کشور و همچنین موانع موجود در راه تولید این تجهیزات ، با برداشتی متفاوت نسبت به بازار عرضه و تقاضا به این پروژه نگاه می کند .

تفرشی افزود هیچگونه نگاه سود محوری در این پروژه تعریف نشده است و بی شک با حمایت مسئولین امر از این پروژه می توان این تجهیزات را با کیفیتی در حد نمونه های خارجی و با قیمتی بسیار اندک نسبت به همتای خارجی به بازار عرضه کرد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد