اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

مفاد قرارداد سایپا و پروتون تشریح شد





به گزارش خبرنگار گروه خودرو صنعت نیوز ، مدیر عامل سایپا جزئیات مفاد قرارداد اخیر این شرکت و شرکت خودروسازی پروتون مالزی را برای خبرنگاران تشریح کرد.


مهرداد بذرپاش افزود : براساس این قرارداد 4 محصول مشترک درطول 5 سال با سرمایه گذاری مشترک دوشرکت طراحی و تولید خواهد شد.


وی سرمایه گذاری در طراحی وتولید موتور مشترک خودرو را ازدیگر مفاد این قرارداد برشمرد وگفت : استفاده از بازارهای صادراتی یکدیگر و همچنین تامین منابع مالی برای طرحهای مشترک از دیگر مفاد این قرارداد است.


مدیر عامل شرکت سایپا استفاده از شبکه خرید یکدیگر از طریق خرید از قطعه سازان ایران ومالزی وپیش بینی تبادل سهام را از دیگر مفاد این قرارداد ذکر کرد.


بذرپاش درپاسخ به اینکه ایا محصولات سایپا به بازار مالزی راه خواهد یافت گفت : با توجه به اینکه یکی از توافق های ما استفاده از بازارهای صادراتی یکدیگر است حتما دراینده شاهد حضور محصولات گروه سایپا درمالزی و بازارهای هدف صادرات این کشور خواهیم بود.


وی با تاکید براینکه تلاش کرده ایم قراردادهای خارجی خود را از یک رویه پایین به بالا به رویه برابر برسانیم ، گفت : در استانه ورود به دوره دانش فناوری و طراحی و تولید خودرو در سطح جهانی هستیم.


بذرپاش از ارتقای رتبه جهانی تولید خودرو ایران از 17به 16خبردادوگفت : با روند روبه رشد صنعت خودروسازی توانایی حضور درجمع ده کشور اول دنیا در صنعت خودروسازی را داریم.

 






نظرات 2 + ارسال نظر
حسام چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:14 ق.ظ

مرسی.ان شاء الله سعی می کنم هر روز سر بزنم.

فرنام شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:02 ب.ظ

بعد از اباد کردن کره و کیا موتورز نوبت مالزی هست که اباد شود بابا جان چرا لغنه را دور گردنتون تاب می دید . تمام خودرو سازان دنیا از جمله تویوتا و جنرال موتورز و بی ام و و بنز و فیات و فولکس واگن و.... خودرو محصول جدیدشان را به موسسات طراحی برای طراحی و تولید می دهند حتی طراحی خط تولید از جمله پنین فارینا یا ایتال دیزاین و... نمی دونم چرا مسئولین محترم مغز خر می خورن که اینطور گیر می کنن توی گل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد