اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تندر90 با چهره جدید به بازار می آید

دبیر شورای سیاست گذاری خودرو در زمینه پیش فروش جدید تندر90 اعلام کرد: با توجه به بررسی های انجام شده حدود 40% از تعهدات ایران خودرو و 10% از تعهدات پارس خودرو در زمینه تحویل خودروهای ثبت نامی تندر90 باقی مانده است . پیش بینی می شود که پارس خودرو تا شهریور ماه و ایران خودرو تا اواسط پاییز تعهدات خود را به اتمام برسانند.

مظفر اعوانی در گفتگو با خبرخودرو افزود: تولید را نمی توان متوقف کرد. با توجه به هزینه کارگر و کمبود فضا برای انبار کردن خودروها هر یک از گروه ها که تعهدات خود را به اتمام برساند مجاز به ثبت نام مجدد برای پیش فروش تندر90 خواهد بود.

وی در ادامه اظهار داشت : تندر90 از بازار خوبی برخوردار است و خریداران از کیفیت این خودرو راضی می باشند . طبق قرارداد قرار است که سایپا و ایران خودرو هر یک به طور جداگانه فیس لیفت جدیدی برای این خودرو طراحی کنند و تندر90 با چهره جدید به بازار عرضه شود.

دبیر شورای سیاست گذاری خودرو در زمینه تامین قطعات تندر90 افزود: قطعه سازان از نظر رساندن خود به سطح کیفی مورد نظر شرکت رنو تلاش زیادی انجام می دهند ولی این موضوع نیاز به زمان دارد. تولید هر خودروی جدید بر روی یک منحنی خاص رشد می کند و طبیعتا هماهنگ شدن قطعه سازان با شرکت خارجی از نظر سطح کیفیت نیاز به یک یا دو سال زمان دارد.

وی در ادامه افزود: خودروسازان توانایی 3 برابر کردن تولید تندر90 را دارند ولی تامین قطعات پیچیده است و از سوی دیگر توجه به کیفیت از اهمیت خاص برخوردار است به همین دلیل برای جلوگیری از افت کیفیت تلاش زیادی صورت می گیرد.

مهندس اعوانی در پایان در رابطه با قرارداد شرکت خودروسازی سایپا و پروتون مالزی گفت: طبق اعلام مهندس بذرپاش هماهنگی های لازم با مدیرعامل شرکت زاگرس خودرو در زمینه این قرارداد صورت گرفته است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد