اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

رونمایی خودروی تمام ملی در دهه فجر

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه مراسم افتتاح همزمان 30 نمایندگی مجاز گروه خودروسازی در مشهد از طراحی و تولید خودروی ملی تمام ساخت ایران به قیمت کمتر از 10 میلیون تومان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مهرداد بذرپاش با بیان اینکه در این خودوی ملی استانداردهای روز صنعت خودروسازی دنیا لحاظ شده است گفت: از این خودرو در دهه فجر امسال رونمایی می شود.
به گزارش خبرخودرو ، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به امضای قرارداد مربوط به تولید چهار خودروی جدید، با مشارکت سایپا و پروتون مالزی اظهار داشت: این خودروها در کلاسهای مختلف قیمتی عرضه خواهند شد و براساس قرارداد منظوره در پنج ساله آتی تولید خواهند شد.
مهرداد بذرپاش در ادامه از عرضه خودروی مشترک تولید سایپا و پرتون مالزی طی 9 ماه تا یکسال آینده خبر داد و گفت: قیمت این خودروی ارزان‌قیمت بین 6 تا 8 هزار دلار پیش‌بینی شده است.
وی به رشد 10 درصدی تولیدات سایپا طی چهار ماه اول امسال از رشد 10 درصدی در مقایسه با سال قبل اشاره کرد و افزود: برنامه گروه خودروسازی سایپا برای تولید سال‌جاری را حدود 650 هزار دستگاه است.
وی با اشاره به عدم افزایش قیمت جهانی مواد اولیه خودروسازان طی ماه‌های اخیر گفت: امیدوارم قیمت پراید امسال افزایش نداشته باشد. هر چند قیمت نهادهای تولید گاهی بین 80 تا 100 درصد افزایش یافته ولی قیمت خودرو تنها دو تا سه درصد رشد یافته که عامل اصلی آن رشد بهره‌وری است.
بذرپاش از عرضه پراید هاچ بک 132 به بازار خبرداد و گفت: انتهای سال جاری پراید با بدنه کاملاً جدید و در ابتدای سال آینده این خودرو با موتور جدید عرضه خواهد شد. موتور جدید پراید در چهار مدل پیش‌بینی شده که یک مدل با مشارکت شرکت پروتون مالزی، یک موتور پایه گاز سوز ، دو موتور دیگر تولید داخل و همچنین انژکتوری دوگانه‌سوز خواهد بود.
وی از عدم توقف تولید پراید خبر داد و گفت : پراید خودرویی است که مورد استقبال مردم است و خط تولید آن متوقف نخواهد شد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت : خودروسازی سایپا تلاش می کند به زودی به قدرت نخست خودروسازی منطقه تبدیل شود.
مهدی بذر پاش با اشاره به اینکه از ابتدای فعالیت گروه خود روسازی سایپا 3 میلیون و 317 هزار خودرو دراین مجموعه تولید شده است افزود سایپا تا پایان امسال 700 هزار دستگاه خودروی دیگر دراختیار متقاضیان قرار می دهد .
مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا با بیان اینکه توسعه نمایندگی های مجاز پس از فروش دراولویت برنامه های گروه خودروسازی سایپا قرار دارد گفت : با بهره برداری از این 30 نمایندگی فروش، تعداد کل نمایندگی خدمات پس از فروش سایپا در کشوربه 650 مرکز رسید .
بذرپاش افزود: استان خراسان رضوی پس از تهران دررتبه دوم فروش محصولات سایپا قراردارد.
نظرات 2 + ارسال نظر
فرنام شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:57 ب.ظ

خدا کند مثل 132 نباشد که چراغ و سپر تغییر کرده یا مثل 141 تودوزی و چراغ عقب و در صندوق نمی دونیم باید ببینم این فامیل احمدی نژاد می تونه صنعت خودو ایران رو متحول کنه یا مثل برادرانش در ایران خودرو سمند رو با موتور پژو و بدنه فوکس واگن تحویل آفریدگان دست بسته خدا قرار بده

حسام دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:11 ق.ظ

چی بگم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد