اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

گزارش تصوری از نمایشگاه بین المللی خودروی 2008 لندن

گروه بین الملل:سالن اتومبیل لندن موتور شو شاید به اندازه سالن های اتومبیل پاریس، دیترویت و ژنو شهرت نداشته باشد ، با این حال یکی از سالن های معتبر اتومبیل جهان محسوب می شود که هر ساله شرکت های اتومبیل سازی آخرین مدل های خود را در آن معرفی کرده و ده ها هزار نفر از این سالن بازدید می کنند.
آلفارومئو مدل کوچک MiTo را در سالن اتومبیل لندن معرفی کرد. این مدل که بسیار مورد توجه قرار گرفته یک رقیب جدی برای مارک مینی ساخت ب ام و محسوب می شود. مدل MiTo با دو موتور بنزینی 1.4 لیتری و دیزلی 1.6 لیتری به قیمت حدود 15000 یورو در ماه سپتامبر سال جاری به بازار عرضه می شود.

فورد فوکوس RS نیز برای نخستین بار در سالن لندن معرفی شد. مدل جدید اسپرت فورد دارای موتوری به قدرت 296 اسب بخار است.

اپل اینسینیا مدل جدیدی که در ماه نوامبر آینده وارد بازار خواهد شد، جانشین شایسته ای برای مدل اپل وکترا است.

لوتوس سرانجام در سالن اتومبیل لندن مدل جدیدش به نام ایوورا که جانشین مدل اسپریت است را معرفی کرد. لوتوس ایوورا دارای یک موتور 6 سیلندر 3.5 لیتری به قدرت 350 اسب بخار است.

شورولت کوروت ZR-1 را باید یک غول نامید. اتومبیلی با یک موتور 8 سیلندر به قدرت 647 اسب بخار که در ثانیه سرعتش از صفر به 100 کیلومتر در ساعت رسیده و در نهایت 330 کیلومتر در ساعت سرعت دارد.

مورگان لایف کار، یک اتومبیل زیست محیطی که موتور آن با یک پیل سوختی هیدروژنی کار می کند.

هیوندای جنیسیس کوپه به وضوح اتومبیل های کوپه آلمانی قدرتمند را به رقابت طلبیده است. این مدل دارای موتوری 6 سیلندر به قدرت 300 اسب بخار است.

طرح سوزوکی کیزاشی نمی تواند برای بیننده بی تفاوت باشد. این مدل دوگانه سوز دیزلی – الکتریکی یک اتومبیل زیست محیطی است.

نیسان دنکی کیوب شاید دارای یک بدنه آئرودینامیک نباشد ، اما حتی یک گرم دی اکسید کربن هم متصاعد نمی کند. سرعت آن 120 کیلومتر در ساعت است و برای پیمودن مسافت 160 کیلومتر باتری های لیتیوم یونی آن باید 8 ساعت شارژ شود.

نیسان GT-R در سالن اتومبیل لندن توجه بسیاری از علاقمندان آماتور اتومبیل های اسپرت را به خود جلب کرد. به نظر می رسد این مدل اسپرت نیسان در بازار با استقبال قابل ملاحظه ای روبرو شود ، به ویژه که قیمت آن 50 درصد کمتر از پورشه 911 توربو است
نظرات 1 + ارسال نظر
حسام دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:02 ق.ظ

خیلی عالی بود.مرسسسسسسسسسسسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد