اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

افتتاح خط تولید موتور پایه گازسوز مگاتور تا 2 هفته آینده

مدیرعامل شرکت مگاموتور گفت : تا دو هفته آینده خط تولید موتور پایه گازسوز این شرکت با توان تولید سالیانه ۲۵۰ هزار دستگاه موتور پایه گازسوز افتتاح خواهد شد.

جواد نجم الدین در گفتگو با خبرخودرو اظهار داشت : گروه خودروسازی سایپا آمادگی و توانایی عرضه تمام خودروهای دوگانه سوز این شرکت را با پایه گازسوز دارد.

وی افزود: طبق اعلام وزیر محترم صنایع و معادن ، به زودی تولید خودروهای دوگانه سوز با موتور پایه بنزین سوز متوقف شده و تمامی این خودروها با موتور پایه گازسوز عرضه خواهند شد.

مدیرعامل مگاموتور در ادامه افزود: با توجه به اینکه در خودروهایی که دوگانه سوز هستند با افت توان و انرژی مواجه هستیم به طور قطع با تولید خودروهایی با موتور پایه گازسوز افت توان و گشتاور ناشی از گاز بر روی موتور پایه بنزین سوز از بین خواهد رفت و این امر موجبات افزایش کیفیت و رضایتمندی مشتریان و افزایش میل مردم به خرید این خودروها را در پی خواهد داشت.

نجم الدین در رابطه با مشکلات ناشی از کمبود جایگاههای CNG در پایان افزود: ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت قطعا تدابیری برای این امر اندیشیده اند و به زودی تلاش خواهد شد تا کمبود این جایگاهها به منظور افزایش خدمات رسانی به مردم رفع شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد