اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

سمند، الزامات ایمنی استاندارد GSO را کسب کرد



به گزارش خبرخودرو ،خودرو ملی سمند با ارتقای استانداردهای جهانی، موفق به گذراندن ازمایش های اجباری استاندارد ایمنی کشورهای حوزه خلیج فارس (GSO) شد.
کیوان وزیری نماینده مدیرعامل ایران خودرو در اخذ گواهینامه استانداردهای خودرو با اعلام این خبر افزود: استانداردهای حوزه خلیج فارس ترکیبی از استانداردهای سختگیرانه آمریکا، اروپا و الزامات شرایط اقلیمی کشورهای آن حوزه است که سمند به عنوان نخستین خودرو ایرانی، این استانداردها را با موفقیت کامل اخذ کرده است.
وی با بیان این که سمند توانسته است استانداردهای اجباری ایمنی تصادف را با موفقیت بگذراند، اضافه کرد: سمند تنها خودرو ایرانی است که علاوه بر گذراندن تست های تصادف از بغل، تست مقاومت سقف در برابر واژگونی را که از الزامات مهم استانداردهای آمریکا و حوزه خلیج فارس به شمار می رود، تامین کرده است.
وزیری خاطرنشان کرد: دریافت گواهینامه ارتقای این استانداردها، در جهت جهانی شدن ایران خودرو و سمند، (خودرو ملی ) ، بوده و در آینده نزدیک، خبرهای خوش دیگری نیز در این رابطه به اطلاع هموطنان خواهد رسید.
نظرات 1 + ارسال نظر
فرنام چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ب.ظ

نام سمند هم زیاد این خودرو آلمانی (بدنه فلوکس واگن) و فرانسوی (موتور و گیربکس و ...) است تا برسد به خودرو ملی .
تا ببنیم اعراب سمند 16 هزار دلاری را انتخاب می کنند یا کمری 16 هزار دلاری یا شورولت 14 هزار دلاری یا هیوندا و هوندا 14 هزار دلاری این استاندارد برای خر کردن مردم هست یا صادرات خدا می داند باید نشست و دید چند تا می فروشند از اون سر دنیا ماشین میارند با تکنولوژی که کم و بیش همه می دانند و ما سمند می سازیم با تکنولوژی 405 مربوط به سال 1985 .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد