اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

مجلس وارد قرارد اد سایپا پروتون شد

عضو کمیسیون صنایع مجلس در خصوص قرارداد سایپا و پروتون گفت : قرار بر این بود که این قرار داد در اختیار کمیسیون صنایع قرار گیرد و ما پس از مطالعه ، سؤالاتی را در این خصوص مطرح نماییم که تاکنون متن این قرار داد به کمیسیون نرسیده است . اما در همین رابطه ، امروز جلسه ای با حضور وزیر صنایع خواهیم داشت .

فولادگر در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو با اشاره به این که تا قرارداد دیده نشود ، هیچ اظهار نظری نمی توان کرد افزود : تاکنون صحبت در خصوص این قضیه تنها از طریق مصاحبه ها بوده است و از سوی وزیر و مدیران این گروه خودرو ساز هیچ خبر دقیق و موثقی شنیده نشده تا بتوان قضاوت کرد .

وی به توسعه پروژه های مشترک با کشور های اسلامی اشاره و اظهار داشت : توسعه این گونه فعالیتها مثبت می باشد به شرط آن که از توان داخلی و توان سخت افزاری و نرم افزاری کشور در این پروژه ها استفاده شود . در صورتی که در این فعالیت ها ما تنها مونتاژ کار باشیم و تولیدات با برند کشور طرف قرار داد باشد ، به نظر می آید که فعالیت خوبی نباشد مگر آنکه ابعاد قضیه مشخص گردد و اینکه آیا این قرار داد نتایج دیگری نیز داشته است یا خیر؟

عضو کمیسیون صنایع در پایان در خصوص قرار داد پروتون با ایران خودرو در تولید خودروی اسلامی گفت: تا زمانی که توضیحات وزیر صنایع و مدیران این شرکت ها را نشنیده ایم ، هیچ اظهار نظر و قضاوتی در این خصوص نمی توان کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
f دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:54 ب.ظ

مجلس می خواهد مثل قرارداد ال 90 که پارس خودرو بست و توسط نفوذ ایران خودرو در دولت و مجلس خود را وارد قرار داد کرد و از عملی و واقعی شدن آن جلو گیری کرد حالا نوبت پروتن هست این ایران خودرو عجب مافیای با نفوذی دارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد