اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

رنو مگان جدید ؛ خودرویی جذاب

خودروی رنو مگان جدید طوری طراحی شده است که بواسطه دارا بودن خطوط زیبای بدنه در نگاه اول بیننده را به خود جلب می نماید.

به گزارش خبرخودرو ، طراحی زیبا و پویای این خودرو برگرفته از آخرین متد طراحی در صنعت خودرو و همچنین بهره مندی از قابلیتهای خودروهای اسپرت است .

این خودرو بسیار عضلانی بوده و تمام اجزاء و قطعات استفاده شده در آن کاملاً با یکدیگر هماهنگ هستند. تلاش شده است تا در ساخت رنو مگان جدید از مواد اولیه درجه یک استفاده شود و پرداخت نهایی آن با نهایت دقت و در سطح بسیار بالای کیفی صورت گیرد.

این خودرو همچنین بسیار قابل اطمینان بوده و از استحکام بالایی برخوردار است که البته این مزیت در دیگر رده محصولات شرکت رنو نیز از الویت بالایی برخوردار است.

فضای داخلی این خودرو به تجهیزاتی مجهز است که در عین سهولت در استفاده ، کاملاً کاربردی نیز هستند . امکانات در نظر گرفته شده این خودرو از جمله کروز کنترل و محدود کننده سرعت ترکیبی از تجهیزات آنالوگ و دیجیتال را شکل داده اند .

البته اشاره به این نکته ضروری است که امکانات در نظر گرفته شده به دو مورد بالا ختم نشده و شامل سیستم دست آزاد استارت و ورود به خودرو ، قفل خودکار درها پس از خروج راننده ، سیستم بلوتوث و ناوبری و همچنین سیستم صوتی سه بعدی می باشد.

با توجه به اهمیت محیط زیست و اقدامات فراوان شرکت رنو در این ارتباط ، رنو مگان جدید با عملکردی قابل قبول در رده موتورهای مختلف دیزلی و بنزینی خود به میزان کمتر از 120 گرم بر کیلومتر آلاینده از خود منتشر می کند که در حد قابل قبولی است.

با در نظر گرفتن برنامه ریزی های صورت گرفته این خودرو تا سال2010 در شش مدل متفاوت که هر کدام دارای شخصیت کاملاً منحصر بفردی هستند در بازار کشورهای اروپایی معرفی خواهند گردید.

البته طبق پیش بینی های صورت گرفته مدل های دیگری نیز برای بازارهای غیر اروپایی در نظر گرفته شده است که با توجه به نوع منطقه مشخصات فنی آن نیز قابل تغییر خواهد بود.
نظرات 2 + ارسال نظر
مجذوب سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:39 ق.ظ http://baghemahtab.blogfa.com

سلام دوست خوبم
قبل از سخن گفتن بهتره از شما ممنون باشم به خاطر گذاشتن تصنیف بسیار زیبایی که برای وب لاگتان انتخاب کردید بیشتر وقتا شده که این تصنیف رو من از صبح تا زمانی که رایانه ام روشنه گوش می کنم چون بسیار زیبا و متعالیست .
راجع به نوشته هاتون بهتره بگم کیفیت خوبی داره و خواهش می کنم در حد توان از عکس مرتبط هم با موضوع استفاده کنید .
تونستی سراغ منم بیا .
همیشه با ایمان و امیدوار باش .
باغ مهتاب

با سلام
احتراما و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما دوست ارجمند
از نظر شما سپاسگذاریم.درخصوص عکس باید عرض کنم که بعلت کند شدن....وبلاگ و بالانیامدن صفحه از تصاویر کمی استفاده میشود.

محسن شیرنژاد - سولدوز(نقده) پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:33 ب.ظ

با سلام ضمن عرض خسته نباشید تقاضا می شود هر خودرویی که در خبر اورده می شود حدالامکان یک عکس از آن خودرو را در کنار خبر درج فرمایید. یقیناْ این کار باعث جذابیت خبر خواهد شد.متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد