اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

محصولات جدید ایران خودرو در راه است

 نخستین محصول شرکت آپکو از شرکت های وابسته به ایران خودرو بزودی رونمایی می شود. 
مدیرعامل شرکت آپکو گفت : از نخستین محصول این شرکت با نام "سمند سایانا" به زودی در نمایشگاه خودوری تبریز رونمایی می شود. 

محسن پورسعیدی افزود: سمند سایانا در سه مدل و با تجهیزات متنوع عرضه می شود که قیمت مدل پایه آن یک و نیم میلیون تومان بیشتر از سمند ال ایکس خواهد بود. 

وی گفت : شرکت آپکو با سرمایه گذاری شرکت تام ایران خودرو یک سال پیش با هدف ارایه محصولات سفارشی و محصولات متنوع و مطابق با سلیقه مشتری و افزایش 

ارزش افزوده برای محصولات ایران خودرو ایجاد شد. 

پور سعیدی افزود: هدف آپکو؛ عرضه بیش از 10 درصد محصولات ایران خودرو به صورت سفارشی و کسب 30 درصد بازار قطعات جانبی آپشن است. 

پورسعیدی گفت : هدفگذاری در آپکو ؛ تولید و عرضه بیش از 15 هزار دستگاه خودرو سفارشی در سال جاری و افزایش میزان تولید و عرضه محصولات سفارشی به 35 هزار دستگاه در سال 88 است.

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:31 ق.ظ http://www.mb.blogsky.com

سلام
وبتان عالیست.پر محتوا و پر بازدید.
اگر مایل به تبادل لینک هستید لینک مرا به این شکل
.:: همه چیز برای موبایل::.
ثبت کرده و به من اطلاع دهید ( از طریق ایمیل یا نظرات وبلاگم ) تا لینک شما را با هر اسمی که مایل باشید ثبت کنم.
متشکرم

فرشاد جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:49 ب.ظ

سلام دوست عزیز.
من فرشاد هستم مدیر وبلاگ دنیای خودرو.
وبلاگ بسیار خوب و جالبی دارید.
افتخار میدید با هم تبادل لینک داشته باشیم؟
اگه موافق هستین وبلاگ منو با نام دنیای خودرو لینک کن بعد تو نظرات وبلاگم بفرمایید که با چه اسمی لینکتون کنم.
در هر صورت منتظر نظرتون هستم.
حتما بیا.منتظرتم.
با تشکر.
www.car2.tk
or
www.farpic.logfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد