اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

مجوز تولید انبوه تندر 90 دوگانه سوز شرکت پارس خودرو صادر شد

 شرکت پارس خودرو پس از صحه گذاری و دستیابی کیفی و فنی به کلیه استانداردهای شرکت رنو فرانسه ، مجوز تولید انبوه خودرو تندر90 گاز سوز را اخذ کرد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، این شرکت با دید وسیع بر سیاست استفاده از گازطبیعی به عنوان یک سوخت پاک، تولید آزمایشی خودرو تندر 90 دوگانه سوز را پس از اجرا و پشت سر گذاشتن مراحل کیفی سخت گیرانه شرکت رنو در تیراژ انبوه و در آینده نزدیک آغاز خواهد کرد.

با توجه به تغییرات گسترده در این خودرو ، شاهد حداقل افت توان موتور در مقایسه با سوخت بنزین، استفاده از مخزن 80 و 100 لیتری گاز، توان مناسب در حین استفاده از کولر و فضای مناسب پس از نصب مخزن در صندوق عقب خواهیم بود. 

همچنین در زمینه دستیابی به پلت فرم سی ان جی (CNG) جهت ارائه محصولات متنوع با انجام تغییرات مهندسی صورت گرفته بر روی پلت فرم محصول تندر90 به زودی و در فاز دوم پروژه این محصول به صورت مخزن سی ان جی در کف و به صورت پایه گازسوز و دوگانه سوز تولید و به بازار عرضه خواهد شد .

این گزارش حاکی است خودرو تندر 90 گازسوز با بهره گیری از جدیدترین سیستم ها و کیفیت عالی انژکتور، در دو حالت بنزین سوز و گازسوز و رعایت استاندارهای میزان آلایندگی گازهای خروجی یورو 2 ، همچنین مصرف سوخت بسیار پایین ، پاسخگوی بسیاری از دوستداران خودروی پاک می باشد . 
در این گزارش آمده است جانمایی مناسب مخزن CNG و بهینه سازی دیگر سیستم های خودرو ، این خودرو را پس از آزمون های متعدد به خودرویی قابل قبول و با کیفیت مناسب تبدیل نموده است . یکی از مهمترین ویژگی های خودرو تندر 90 دوگانه سوز شرکت پارس خودرو ، میزان پیمایش این خودرو در حالت استفاده استاندارد از گاز و بنزین است . این خودرو در حالت استفاده از یک باک کامل گاز و بنزین مسافتی در حدود 1000 کیلومتر را طی خواهد کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد