اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

خودروهای مجهز به فناوریهای پیشرفته در پاریس به نمایش گذاشته شد

در نمایشگاه بین المللی خودروی پاریس خودروهای هوشمندی به نمایش گذاشته شده است که به تجهیزات پیشرفته الکترونیکی و رایانه ای مجهزند. 
به گزارش خبرخودرو ، در بین خودروهای عرضه شده در این نمایشگاه می توان خودروهایی را مشاهده کرد که برای افزایش ضریب ایمنی به دوربینهای کوچکی مجهزند.برای مثال شرکت ب ام و در یکی از مدلهای خود دوربینهایی به کاربرده است که دید کور راننده را در اینه بقل پخش می کند. همچنین دوربین دیگری قادر به تشخیص تابلوهای محدودیت سرعت در کنار جاده ها است در صورتی که خودرو بیش از سرعت مجاز حرکت کند به طور خودکار سرعتش کاهش می یابد. 

شرکت هوندا نیز دوربینی بر روی شیشه جلو قرار داده است که خط سفید کنار جاده را شناسایی می کند و درصورتی که خودرو به ان خط تجاوز کند به طور خودکار مسیر خودرو از ان دور می شود. 

شرکت فیات همچنین خروجی یو اس بی در خودرو طراحی کرده است که می توان حافظه فلش را در ان جای داد و خودرو اطلاعات مربوط به سوخت و نحوه رانندگی را به حافظه منتقل می کند و سپس با قرار دادن این حافظه بر روی راینه می توان این اطلاعات را با استفاده بهینه از خودرو مقایسه می کرد و در مصرف سوخت نیز صرفه جویی کرد. 

شرکت پژو نیز سیستمی طراحی کرده است که درصورت حادثه حاد به طور خودکار از طریق سیستم جی پی اس امداد را خبر می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد