اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

مدل جدید سورن از تمامی استانداردهای روز اروپایی برخوردار است

خودرو سورن جدید با استایل مدرن ، قوی و جذاب در داخل کابین و با تنوع رنگ، در زمستان رونمایی می شود. 
به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، سیدداود محمدی نوش آبادی مدیرپروژه سورن با اعلام این خبر گفت: سورن جدید به سیستم های ایمنی کیسه هوای راننده و شاگرد ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ، کنسول جدید، دنده اتوماتیک و سیستم های پیشرفته الکترونیکی مجهز شده است. 


وی افزایش راحتی سرنشینان در سفر های طولانی را از جمله مزایای این خودرو عنوان کرد که از طریق طراحی جدید صندلی های جلو و عقب و برقی کردن هشت حرکت صندلی های جلو حاصل شده است .


نوش آبادی اظهار داشت: در این محصول با استفاده از طراحی جدید دستگیره ها ، سوئیچ ها و قطعات مرتبط با ارگونومی، استفاده از این سیستم ها و بخش ها با سهولت بیشتری امکان پذیر است. 


وی افزایش فضاهای قابل استفاده برای جانمایی وسایل سرنشین برروی داشبورد ، رودری ها و کنسول را، از دیگر ویژگی هایی دانست که مشتریان سورن جدید از آن بهره مند می شوند . 


محمدی نوش آبادی با بیان این که خودرو مذکور از تمامی استانداردهای روز اروپایی برخوردار است اظهارداشت: صندلی های جدید و کمربند سه نقطه ای عقب استانداردهای جدید اروپایی را نیز پوشش می دهند . 


وی استفاده از جاذب های انرژی در رودری های جدید برای افزایش ایمنی سرنشینان در تصادف از بغل را از دیگر شاخص های ایمنی محصول نام برد و گفت: سیستم تهویه مطبوع جدید علاوه بر اتوماتیک بودن، نقش موثری در یخ زدایی و بخارزدایی در فصل زمستان دارد و سنسورهای نصب شده در داخل و بیرون کابین و روی موتور، بیشترین بازدهی را در شرایط مختلف دما ایجاد می کند .


مدیر پروژه سورن در مورد سیستم کیسه هوای سمت شاگرد افزود: نرم بودن سطح داشبورد به دلیل استفاده از فوم و لایه روکش داشبورد، عملکرد کیسه هوا در زمان تصادف را پیچیده می سازد؛ اما با طراحی دقیقی انجام شده دراین بخش، تمامی تست های مرتبط با نتایج عالی به انجام رسیده است.


نوش آبادی با اشاره به این که طراحی داشبورد جدید، قابلیت نصب GPS به صورت OEM را در این محصول فراهم کرده، گفت: با استفاده از بلندگوهای جدید و تیونرهای جلو و عقب، سیستم صوتی خودرو ارتقا داده شده است.


وی از قابلیت تولید سورن جدید با سه نوع موتورEF7 ، TU5 و L3خبر داد و گفت: این موضوع در تمامی مراحل طراحی و تست در نظر گرفته شده است . 


نوش آبادی با بیان این که تاکنون هشت دستگاه سورن جدید به صورت نمونه برای آزمون های نهایی در خط تولید ساخته شده، از آماده سازی خط تولید انبوه خبر داد و اظهار داشت: آخرین تست های قالب ها به اتمام رسیده و محصول مذکور تا پایان سال جاری تولید خواهد شد .


وی حفظ و گسترش بازارهای صادراتی ، ارتقای سهم ایران خودرو در بازار و بهبود مداوم برند ایران خودرو را از اهداف مهم عرضه سورن جدید عنوان کرد .

نظرات 1 + ارسال نظر
فرنام دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:59 ق.ظ

ببخشید هیچ مشخصه ای از یک خودرو جدید دیده نشد این آپشن ها رو می تونید در هر کدوم از بزکی های موجود در محله خودتون هم سوار کنید . موتور ها هم که هنوز خبری نیست سمند و سمندهای با چراغهای مختلف و ۴۰۵ وپارس هم همگی با یک موتور ارزه می شوند
درضمن عوض کردن موتور نشاندهنده خودرو جدید نیست .
یک خودرو نو باید داری بدنه ومشخصات فنی جدید و ظاهر وباطنی جدید باشد
این ایران خودرو ۱۲ ساله داره بدنه ای که از شعبه مجارستانی فولوس واگن خریده مثل پیکان علیه والاهم سلام سنت تعویض چراغ براش انجام می ده
این همون (بزک نمیر بهار میاد خودمونه)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد