اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

مگان اول شد

خودرو مگان شرکت پارس خودرو در آخرین رتبه بندی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از خودروهای ساخت داخل ، در مکان نخست قرار گرفت . 
به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، این شرکت پس از کسب مجوزهای لازم از شرکت رنو فرانسه که متعاقب ارزیابی های کیفی و فنی کارشناسان رنو به دست آمده بود ، تولید خودرو مگان را افزایش داد و با یاری خداوند متعال و همت پرسنل زحمتکش این شرکت ، تیراژ تولید خودرو مگان 1600 در مهر ماه 87 در از مرز 1000دستگاه گذشت. 

در حال حاضر شرکت پارس خودرو تولید انبوه مگان 1600 cc را در دستورکار خود قرار داده و قرار است به زودی تولید مگان 2000 cc با گیربکس اتوماتیک و دستی نیز به محصولات تولیدی این شرکت اضافه شود . 

این گزارش حاکی است با توجه به اینکه محصولات تولیدی شرکت پارس خودرو از جمله ماکسیما ، پیکاپ دو کابین ، تندر 90 و مگان همواره در رده بهترین خودروهای ساخت داخل قرار دارند با برنامه ریزی های بعمل آمده ، امید است شرکت پارس خودرو به زودی بعنوان کیفی ترین خودروساز خاورمیانه مطرح شود . 

بنا به این گزارش تحویل خودروهای مگان مربوط به جوایز بانک ملی ایران به سرعت در حال انجام بوده و کلیه خودروهای مگانِ جایزه بانک جهت تکمیل مدارک برندگان این خودروها به 

نمایندگی های شرکت پارس خودرو در سراسر کشور تحویل داده شده است . همچنین در پی ارسال دعوتنامه های مربوط به تکمیل مدارک متقاضیان دومین پیش فروش خودرو تندر 90 و اولین پیش فروش خودرو مگان ، پیش فروش جدید خودرو مگان نیز در کلیه نمایندگی های مجاز شرکت پارس خودرو به زودی آغاز خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد