اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تندر90 ایران خودرو با کارت طلایی به بازار می آید

برای مشتریان جدید تندر90 شرکت ایران خودرو ، کارت طلایی صادر می شود. 
به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، سید مرتضی آل داوود ،رئیس برند رنو با بیان این مطلب گفت:. با توافقات صورت گرفته ،صدور کارت طلایی دو تا چهار ستاره شامل ارایه خدمات تعمیرگاهی و امداد جاده ای توسط شرکت امداد خودرو برای ثبت نام شدگان جدید و مشتریان قبلی بنا بر درخواست مشتری آغاز شده است.


وی خطاب به مشتریانی که خودروی آن ها کمتر از یک ماه تحویل و یا پیمایش کمتر از 500 کیلومتر دارند،گفت:افراد مذکور می توانند با مراجعه به مراکز شرکت و یا از طریق شماره تلفن های 09644 و 31-88608030 امور مشترکین امداد خودرو نسبت به دریافت کارت طلایی اقدام کنند.


رئیس برند رنو ایران خودرو با بیان این که خدمات پس از فروش تندر90 ایران خودرو با جدیت خاصی در حال پی گیری است و برای مسوولان تولید این خودرو،خدمات پس از فروش تندر90 از اهمیت خاصی برخوردار است ،گفت : در حال حاضر تعداد نمایندگی های منتخب تندر 90ایران خودرو از 30 به 62 نمایندگی رسیده و در تمامی مراکز استان ها از جمله زاهدان و بندرعباس ، خدمات پس از فروش این خودرو در حال توسعه است.


وی خاطرنشان ساخت :مشتریان تندر 90 می توانند از طریق وب سایت ایران خودرو www.ikco.com به آخرین لیست نمایندگی ها دسترسی پیدا کنند.


آل داوود از طرح بازدید رایگان زمستانی خودروی تندر 90 در کنار سایر محصولات ایران خودرو در نمایندگی های منتخب خدمات پس از فروش خودروی مذکور خبر داد وگفت :در 31 نمایندگی منتخب شامل تعمیرگاه های مرکزی ایران خودرو و در شهرهای تهران، اصفهان، تبریز، مشهد، شیراز، همدان، یزد و ... بازدید رایگان خودروی تندر 90 توسط افراد آموزش دیده توسط شرکت رنو فرانسه انجام می شود. 


وی در مورد دریافت گواهی نامه اهتمام به کیفیت تندر90 ایران خودرونیز خاطرنشان ساخت : تندر90 تولیدی ایران خودرو با کسب جایزه ملی اهتمام به کیفیت در بخش خودروهای برتر کشور قرار گرفت. 


رئیس برند رنو افزود : گواهی نامه اهتمام به کیفیت تندر 90 ایران خودرو بر اساس مدل ملی کیفیت ارزیابی شده است. 


وی به شاخص های مدل کیفیت ملی اشاره کرد وگفت : محور های این مدل از مدیریت در کیفیت محصول ،چشم انداز وراهبرد های بهبود کیفیت محصول ،نقش کارکنان ومهارت کیفی پرسنل در تولید،فرایند های کیفیت وبهبود در محصول ،رضایت مشتریان در خصوص فروش وخدمات پس از فروش ونتایج زیست محیطی در حفظ منافع جامعه تشکیل یافته است . 


وی افزود :زمانی که نظام تولید یک خودرو بر مبنای فرایند های یاد شده امتیاز مورد نظر را به دست آورد گواهی نامه اهتمام به کیفیت را کسب می کند . 


وی با اشاره به عوامل ناظر بر گواهی نامه اهتمام به کیفیت گفت : کسانی که گواهی نامه اهتمام به کیفیت را نظارت وتایید می کنند، 15تن از متخصصان و صاحبنظران در کیفیت محصول هستند همچنین 9 وزیر و نماینده دادستان کل کشور نیز مسوولیت شورای سیاست گذاری جایزه ملی کیفیت را برعهده دارند ضمن آن که رئیس موسسه استاندارد نیز این جایزه را صحه گذاری می کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرنام چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 ق.ظ

تندر ایران خودرو در خط تولید پیکان تولید می شود و خطی کاملا دستی می باشد و توانایی تولید بیشتر از 70 هزار تندر را ندارد حتی با سه شیفت کاری این قرارداد متعلق به شرکت پارس خودرو است و تنها علط حضور ایران خودرو در این قرار داد کار شکنی می باشد چون رقیب اصلی محصولات بیکیفیت و گران ایران خودرو می باشد
در مقابل خط تولید پارس خودرو کاملا مکانیزه وروباتیک می باشد ودر یک شیفت کاری توانایی تواید 150 هزار تندر رادارد و در سه شیفت 450 هزار تندر حتی از کیفیت ساخت و فاصله بین قطعات بدنه و کارایی موتور وسیستم تعلق هم تفاوت فاهشی بین تندر پارس خودرو وایران خودرو وجود دارد ایران خودرو نمی تواند رقابت کند با هیچ محصولی فقط با وارد کردن خود در قراردادهای رقیب قرارداد را خراب کرده و به اهداف انحصار طلبانه خود می رسد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد