اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

موتور کاملا" ایرانی ساخت سایپا رونمایی خواهد شد

موتور کاملا" ایرانی ساخت سایپا با حضور صادق محصولی وزیر کشور ، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا و دیگر فعالان عرصه صنعت خودرو روز سه شنبه 5 آذر در شرکت سایپا رونمایی خواهد شد . 

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، تولید موتور جدید و کاملا" ایرانی با برند سایپا که در راستای توسعه صنعت قوای محرکه و به ویژه صنعت موتور سازی کشور انجام شده است یکی دیگر از پروژه های بزرگ و مهم گروه سایپا است.

طراحی و توسعه موتور جدید و کاملا" ایرانی با برند سایپا در شرکت مگاموتور سایپا به حالت اجرایی درآمده است. 


همچنین موتور جدید تولیدی این گروه با هدف افزایش توان و گشتاور و بهبود کلی عملکرد و راندمان خودرو در وضعیت گاز و بنزین به همراه کاهش مصرف سوخت و افزایش رضایت مشتریان و براساس استانداردهای روز دنیا برای اولین بار در ایران طراحی و توسعه یافته است . 


تولید موتور ملی مطابق با استانداردهای روز دنیا بوده و به لحاظ میزان تولید آلاینده ها و مصرف سوخت طراحی شده و قابلیت پوشش استاندارد یورو 3 و یورو 4 به میزان تولید آلاینده ها را دارد . 


پروژه تولید موتور ملی ساخت سایپا نمونه یک فعالیت تیمی است و طبق برنامه ریزی گروه سایپا ، موتورهای جدید تولیدی این گروه با هدف مصرف سوخت کمتر ، کمک به طرح دولت برای کاهش واردات بنزین ، کاهش هزینه مشتریان ،بر اساس استاندارد روز دنیا تولید می شوند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد