اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

چهره جدید تندر90 رونمایی شد

مراسم رونمایی از فیس لیفت تندر 90 ، با حضور جمعی از مدیران گروه خودروسازی سایپا ، در شرکت پارس خودرو برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مدیر عامل مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع سایپا در این مراسم گفت: تندر 90، از نقطه نظر تکنینکی و تحقیقاتی ، خودرویی بسیار مطلوب و قابل قبول در سطح دنیا و ایران می باشد و آینده بسیار خوبی را برای این خودرو پیش بینی می کنیم.

دکتر زارعی افزود : استراتژی سایپا در برنامه سمت 90 کاملاً مشخص است ، چنانکه مرکز تحقیقات موظف است هر 30 سال یک فیس لیفت برای خودروهای تولیدی سایپا برنامه ریزی و اجرا نمایند .

وی اظهار داشت : این گروه دو محمل برای حرکت دارد که یکی برنامه استراتژیک کل سایپا برای خودروهای جدید و خودروهای فیس لیفت و دیگری روش اجرایی کردن آن است ، که هر دو در کنار هم راه خود را یافته و در حرکت هستند.

وی گفت : زمانی که خودرو در خیابانها حرکت مینماید کلینیکی از آن گرفته می شود ، چرا که حتماً باید نقطه نظرات مشتریان دیده شود و سپس از دست اندرکاران و صاحب نظران ، دعوت می شود و در مرد خودروتندر 90 این اتفاق صورت پذیرفت.

مدیر عامل مرکز تحقیقات و نو آوری سایپا با اشاره به اینکه این خودرو، برای 50 تا 10 سال آینده خودرویی مطمئن پیش بینی شده است ، اظهار داشت : با توجه به نیت و استراتژی سایپا تندر 90 اساساً خودرویی آینده دار است و بر همین اساس کلینیکی از این خودرو گرفته شد. تا آنچه به دست مشتریان می رسد یک گام جلو تر رفته و خودرویی مطابق با ذائقه و سلایق ایرانیها ، طراحی و تولید گردد.

زارعی با بیان اینکه اول چیزی که در نظر سنجی ها مطرح بود تغییرات ظاهری این خودرو بود ، تصریح کرد: در مورد تزئینات داخلی ، مصرف کنندگان نظری ندانشتند و آنچه که مردم را نگران می کرد ، مشکل ظاهری این خودرو بود.

وی در ادامه به تغییرات ظاهری این خودرو شاره کرد و گفت: سپر و چراغ جلو و عقب و صندوق عقب این خودرو در فیس لیفت جدید تغییر نموده است و تغییراتی در موتور و تزئینات داخلی ان داده نشده است ، چرا که در مورد بحث قوای محرکه و فرمان پذیری ، این خوردو ، در کلاس بسیار خوبی قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تغییرات اساسی در این خودرو داده نشده ، این خودرو به راحتی می تواند تستهای مورد نظر را طی کند و تغییرات کوچکی که هم داده شده از ابتدا با اطلاع شرکت رنو رسیده است.

وی افزود : در سه ماه گذشته گروه کاری با شرکت رنو تشکیل شده است تا کار به تولید انبوه برسد و نمایندگان هر دو شرکت نیز مشخص گردیده اند و در برنامه داریم که تا سه ماه اول سال 88 این خودرو به بازار عرضه خواهد شد.

وی در پایان به استراتژی سایپا در بحث مطالعات اقتصادی اشاره و تصریح کرد : قاعده حرکت سایپا در بحث تولید خودرو و مطالعات اقتصادی این بوده که تولیدات کمترین هزینه و بالاترین راندمان را داشته باشند و ما در مرکز تحقیقات نیز بر این سمت در حرکت بوده و معتقدیم که با کمترین تغییرات در شکل ظاهری خودرو ، می توانیم سلایق و ذائقه ها را پاسخ گو باشیم.


نظرات 1 + ارسال نظر
فرنام چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ق.ظ

خیلی با ال90 که شرکت داچیا تغییر داده فرق می کنه فقط سپر جلوش شبیه اونه سپر عقب تغییر نکرده چراغهای ال90 تغییر شکل داده توسط داچیا مجارستان که مالک این خودروست فرق می کنه پارس خودرو هم مثل ایران خودرو شیطون شده انتظار بیشتری از پارس خودرو می ره تا مثل دلالی مثل ایران خودرو رفتار کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد