اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

ساخت محصول کاملا ایرانی در سایپا سرآغاز تحولی جدید در صنعت خودرو

 مهندس احمد قلعه بانی با بیان این که کار طراحی و تولید این خودرو از دو سال قبل آغاز شده افزود : این پروژه ملی و با مدیریت خوب مهندس بذر پاش و تلاش فراوان مهندسان شرکت سایپا زودتر از موعد مقرر رونمایی می شود . وی گفت : با توجه به برند و فن آوری این خودرو ، مهندسان سایپا می توانند مدلهای مختلفی از آن را تولید و روانه بازار کنند . 

وی با اشاره به ظرفیت موتور و مصرف خودروی کاملا" ایرانی سایپا گفت : صنعت خودروسازی صنعت نسبتا" پیچیده ای است که با دستیابی مهندسان کشور به فن آوری طراحی و ساخت همه قطعات اصلی خودرو می توان پیش بینی کرد که این براساس سند چشم انداز ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری حتی زودتر از سال 1404 در راس کشورهای منطقه قرار خواهد گرفت . 

وی اظهار داشت که موتور انژکتوری این خودرو با توجه به آلایندگی و مصرف سوخت دارای استاندارد یورو 3 بوده و خودرو کاملا" با محیط زیست سازگار است و امکان صادرات آن به بسیاری از کشورها میسر می باشد . 

بگفته وی گروه های هدف این محصول اقشار متوسط و کم درآمد جامعه هستند از این رو پیش بینی می شود این خودرو با استقبال خوبی روبروشود . مهندس قلعه بانی در ادامه اظهار داشت : پیش بینی می شود این خودرو سهم مناسبی از بازار داخل و صادرات خودرو کشور را به خود اختصاص دهد . 

وی تصریح کرد : براساس استراتژی جدید صنعت خودرو که اخیرا" در این سازمان تدوین شده خودروسازان موظف هستند طی 10 سال آینده 80 درصد از تولیدات خود را با برند ایرانی وارد بازار نمایند و خودروی ایرانی سایپا نیز در این میان نقش مهمی دارد . 

وی افزود : قطعه سازان کشورمان نیز با طراحی و تولید همه قطعات این خودرو آن هم براساس استاندارد اروپا نشان دادند که می توانند همگام با خودروسازان وارد بازار جهانی شوند .

نظرات 1 + ارسال نظر
فرنام یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:34 ق.ظ

چرا آقایون اینقدر مردم رو سر کار می زارن اس 81 یا 321 همون ریو هست با چراغ و سپر جدید و کمی تغییر در گلگیر و کاپوت موتورم همون ریو 1500 سی سی نمی دونم چه اجباریه که دروغ بگن خودشونه گول می زنن یا مردم را . اینم برادر ایران خودرو ه که بدنه سمند رو از فولوکس و موتور رو از پژو خریده و می گه خودرو ملی باز خوبه سایپا دوتاش
(موتور و بدنه) مال یک ماشینن و مثل سمند نا همگن نیستن . خدا رحم کنه به ملت ایران که دارن با تناب آقایون توی چاه میرن .
امروز رفتم توی سایت هیوندا سوناتا رو گذاشته بود با قیمت 17 هزار دلار سانتافه رو 21 هزار دلار و آزارا را 24 هزار دلار آیا زمانی که تمام کشور ها جز سازمان تجارت جهانی بروند و دیگر با کشورهای دیگر معامله نکنند و نفت ایران را نخرند و مجبور بشیم قوانین جهانی واردات و صادرات را رعایت کنیم آیا شرمت های ایرانی قدرت سر پا ایستادن دارند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد