اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

ساخت کولر آبی ویژه خودرو

مبتکر مشهدی موفق شد کولر آبی قابل حمل ویژه خودروهای سبک و سنگین را با قابلیت تهویه هوا بسازد. 
به گزارش خبرنگار خبرخودرو ،‌ علی اکبرزاد درباره این اختراع گفت این کولر کوچک با استفاده از موتور بخاری اتومبیل ها و دولایه پوشال معمولی و سلولزی هوای داخل خوردوها را خنک و تصفیه می کند. 

او جنس پوشش بیرونی این کولر را گالوانیزه عنوان کرد و افزود: برق مصرفی این کولر به اندازه یک لامپ 12 ولت است ومصرف آب آن هم در هر شش ساعت پنج لیتر است. 

این مبتکرگفت این کولر آبی با شماره 35841 در سال 85 در سازمان ثبت اختراعات و مالکیت صنعتی کشور به ثبت رسیده است. 

مبتکر 43 ساله مشهدی این کولر را در مدت 8 سال با یک میلیون و 300 هزار ریال هزینه ساخته است. 

همچنین قیمت تمام شده این کولر برای مصرف کنندگان حدود 130 هزار تومان است.

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ب.ظ

سلام من امیرم
خریدار میخوام رو ماشینم نصبش کنم ایا امکان داره ماشینم 206 تیپ 2 هست که با روشن کردن کولر کم میاره اینم شمارمم 09366134725
لطفا بهم خبر بده

سید احمد موسوی نژاد سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 ق.ظ http://watercooler.blogfa.com

سلام
من قبل از اینکه از ساخت و ثبت این کولر آبی با خبر بشوم
آنرا ظرف مدت یک ماه به مرحله فروش رساندم که کمتر از 200 هزار تومان هزینه کردم حالا دارم میفروشم 100 هزار تومان
بسیار خنک با قابلیت اضافه کردن منبع آب با اندازه دلخواه
دارای سنسور سطح آب
به وبلاگ ما سر بزنید خوشحال میشویم
watercooler.blogfa.com

حمید پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ب.ظ http://khodro.blogsky.com

قابل توجه دوستان بازدید کننده این کولر در سال 71 توسط من ساخته و ثبت اختراع شده ودارای تاییدیه پارک فناوری خراسان نیز میباشد و نمونه آقای علی اکبرزاده کپی برداری از نمونه اصلی من میباشد.فقط جهت اطلاع گفتم که گول نخورید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد