اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

ریو وارد بازار خودروهای سفارشی می شود

مدیر روابط عمومی شرکت مهندسی بازرگانی خودرو سایپا ( ستکو )‌گفت :‌ فروش خودروهای سفارشی (آپشن ) سایپا ،‌ همزمان با پیش فروش محصولات سایپا از 2 بهمن ماه آغاز شد.


مجتبی هنری در ادامه گفتگو باخبر نگار خبر خودرو افزود :‌شرکت سایپا در راستای سیاست خدمت به مشتریان ، احترام به سلایق و نیازهای آنها و همچنین ورود به بازار خودروهای سفارشی اقدام به فروش خودروهای صبا و نسیم فول انژکتوری نموده است .

وی با اشاره به نصب تجهیزات جانبی و تزئینی در خارج ا زخط تولید برروی این خودرو ها خاطر نشان کرد :‌خودروهای نسیم و صبا فول انژکتوری ،‌علاوه بر فرمان هیدرولیک ،‌دارای رینگ و لاستیک سفارشی ،‌سیستم ایموبلایزر ، سیستم صوتی و تصویری ، سنسور دنده عقب و دزدگیری تصویری می باشند که بنا داریم در فاز بعدی ، اقلام دیگری را به این آپشن ها اضافه نماییم .

وی در خصوص قیمت تحویلی این خودروها در بهمن ماه گفت :‌قیمت در نظر گرفته شده برای پراید نسیم و صبا هیدرولیک با سیستم ایموبلایزر به ترتیب 8 میلیون و 900 و 8 میلیون و 550 هزار تومان می باشد .

مدیر روابط عمومی شرکت ستکو هم چنین به مدت زمان فروش این خودرو ها اشاره و اظهار داشت :‌فروش خودروهای سفارشی سایپا از 2 بهمن ماه آغاز و تا پایان اردیبهشت 88 ادامه دارد که متقاضیانی که ماههای بعدی راانتخاب می نمایند ،‌هزینه کمتری را خواهند پرداخت .

هنری افزود :‌به دلیل فروش نقدی ،‌متقاضیان خرید بهمن ماه بر اساس قیمت اعلام شده باید قیمت خودرو را به طور کامل واریز نموده ، اما در صورتیکه تحویل آنها در ماههایی به غیر از بهمن ماه باشد ، بر حسب در صد سود مشارکتی که به نمایندگی های فروش اعلام شده ، پول کمتری را واریز خواهند نمود .

وی با اشاره به اینکه اقلامی که بر روی خودروهای سفارشی نصب می شود ،‌هیچ خدشه ای به بحث گارانتی آنها وارد نخواهند نمود ، در خصوص خودروهای سفارشی بعدی سایپا گفت ‌:در حال حاضر تلاش داریم که خودروهایی را که هم اکنون انتخاب نموده ایم را کامل تر نماییم اما قطعا به دنبال توسعه فعالیت بوده و بنا داریم که در مرحله بعدی ، خودروهای دیگر ، مانند ریو را وارد بازار خودروهای سفارشی سایپا نماییم .

وی در پایان گفت :‌کلیه متقاضیانی که مایل به خرید خودرو های سفارشی سایپا می باشند می توانند برای کسب اطلاع به سایت www.autosetco.com و یا هر یک از نمایندگی های فروش محصولات سایپا در سراسر کشور مراجعه نمایند .

نظرات 2 + ارسال نظر
شیما شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:19 ق.ظ http://www.glseek.com/meta_search_box.html

سلام دوست عزیز. از سایت خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم . منم برا زیبا شدن سایتتون بهتون توصیه می کنم که یکی از 18 نوع سرچ باکس موتور جستجوگر قدرتمند glseek را که واقعا خیلی خیلی خوشکلن در سایت خودتون قرار دهید. نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر به آدرس زیر مشاهده کنید.بعد از گرفتن کد میتونید کد رو مثلا در قسمت "ویرایش قالب" و یا هرجای دیگر سایتتون قرار دهید.

http://www.glseek.com/meta_search_box.html

بهنیا شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:06 ق.ظ http://www.behniamis.blogsky.com

درود
وبلاگ خوبی دارید.پیشنهاد میکنم برای بالا بردن بازدید وبلاگتون و قراردادن بنر در وبلاگتون به لینک زیر روید و عضو شوید.علاوه بر اینکه برای شما منبع کسب درامد میباشد.عضویت در این سایت کاملا رایگان بوده و هیچ هزینهای برای شما دربر ندارد. حتما امتحان کنید.


http://www.oxinads.com/?a=23755



با تشکر از ارسالهای مفید شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد