اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

"ریوی اتوماتیک" از ابتدای سال آینده عرضه می شود

بذر پاش مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا در افتتاح خط تولید خودروی ریو با گریبکس اتوماتیک گفت : افزایش توانمندی در تولید و فراهم آوردن تسهیلات لازم در فروش مجموعه ای از امکانات است که به صورت یکجا در محصول تمام ایرانی ریو دیده می شود.
به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، وی با بین اینکه هم اکنون در خط تولید محصولات شرکت سایپا ، توسعه محصولات ،‌ارتقاء کیفیت و افزایش ظرفیتهای خدمات و خدمات پس از فروش پیشرفت قابل ملاحظه ای دیده می شود تصریح کرد : با توجه به کاهش قیمت محصولات مواد اولیه خودرو از قبیل فولاد بسیاری از نهادها و ارگانهای کشور از جمله پلیس،‌شهرداری و‌ موسسه استاندارد انگشت اتهام خود را بر روی این شرکت گذاشته اند ونسبت به قیمت محصولات تولیدی سایپا اعتراض دارند رسانه ملی هم به جای کمک به صنعت خودرو به منتقدین هم یاری می رساند .

وی افزود: در جواب اعتراضات این دوستان لازم به ذکر است که سایپا علاوه بر ابتکارات فراوان محصولات در حل مشکلات روز مره از قبیل سرویس دادن رایگان به خودروها پیش قدم بوده همچنین با افزایش قیمت بی رویه خودرو در ابتدای سال مسئولین این شرکت سعی نموده اند که به این مشکل فائق آیند . در زمینه طرح های خود ابتکاری هم این شرکت 70 تا 80 نمایندگی خود را به عنوان مراکز معاینه فنی در اختیار مردم قرار داده است .

مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا خاطر نشان کرد :‌با تمام این کم لطفی ها که در حق ما می شود ،‌ ما از تولید باز نمی ایستیم و محصول جدید ریو از ابتدای سال آینده در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت .

در حاشیه این سخنرانی بذرپاش در مورد قیمت این محصول جدید چنین گفت :‌ پیش فروش این محصول در حال حاضر 9 میلیون تومان است و از اردیبهشت ماه سال آینده این محصول 16 میلیون تومان عرضه می شود .این افزایش قیمت با توجه به قطعاتی است که در این خودرو تعویض شده یعنی حدود 150 قطعه . میزان فروش این خودرو بستگی به تقاضای دارد که از پیش فروش تخمین می زنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد