اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

طراحی سامانه تهویه اتوماتیک سورن ELX با استانداردهای روز صنعت خو

سامانه تهویه اتوماتیک سورن ELX با استفاده از جدیدترین استاندارد های روز صنعت خودروسازی جهان طراحی و تولید گردیده است . 

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، سیدداوود محمدی نوش آبادی ،مدیرپروژه سورن ضمن بابیان مطلب فوق ضمن با بیان اینکه طراحی سیستم تهویه اتوماتیک نیز در این محصول برای اولین بار در ایران صورت پذیرفت اظهار داشت: کنترل میزان هوای کابین ، کنترل دمای داخل کابین ، یخ زدائی و بخار زدائی در زمستان با طراحی مناسب کانالهای هوا برای اخذ استانداردهای اروپائی و راحتی سرنشین صورت گرفته است.


وی گفت: در سامانه تهویه اتوماتیک سورن شرایط آب و هوایی متنوع ایران لحاظ گردید تا با ایجاد شرایط مطلوب دمایی و تضمین دیدسرنشین یکی از بهترین خودروها در کلاس خود باشد.


وی صرفه جویی در سوخت و شرایط بهینه کار کرد موتور را از دیگر مزایایی این سامانه عنوان کرد و گفت: درسامانه حالت ECON این امکان را فراهم می کند تا حداقل مصرف انرژی و فشار برروی موتور خودور ایجاد گردد.


وی یکی دیگر از طراحی های جدید سورن ELX را افزایش هوا دهی به سرنشینان عقب عنوان کرد و گفت: برای جریان بهتر هوا کانالهایی در کنسول عقب تعبیه شده که سرنشین در زمستان و تابستان از تهویه مطبوع بهتری برخوردار می شود .


محمدی نوش آبادی اظهار داشت : در این سامانه از 5 نوع سنسور برای اندازه گیری دمای داخل و خارج کابین دمای موتور ، دمای اواپراتور و همچنین اندازه گیری شدت تابش نور خودرشید استفاده شده و براساس اطلاعات مذکور نرم افزار این سامانه میزان هوادهی در جهات مختلف و زمان مناسب را محاسبه می کند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد