اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

موفقیت شرکت زامیاد در تولید و عرضه وانت گازوئیل سوز

مدیر عامل گروه صنعتی زامیاد در مراسم افتتاح " خط تولید مجموعه کامل اکسل جلو و عقب وانت زامیاد" در شهر تبریز گفت : در روزهای آینده شاهد تولید و عرضه وانت های گازوئیل سوز خواهیم بود.
همایون ریاحی در مورد شماره گذاری خودروهای گازوئیل سوز افزود: مراحل قانونی برای شماره گذاری خوردوهای موتور پایه گازوئیل سوز طی شده و موافقت های مراجع در این خصوص اخذ گردیده است .

وی به ذکر مزیت های این خودرو پرداخته، گفت : مهمترین خصوصیت وانت گازوئیل سوز ، کاهش هزینه های واردات بنزین می باشد.

وی همچنین به شکسته شدن رکورد سال گذشته در زمینه تولید محصولات زامیاد پرداخت و اظهار داشت : زامیاد در 11 ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ، افزایش 24درصدی در زمینه تولیدات داشته است بدین ترتیب زامیاد سعی در افزایش میزان تولید محصولات مختلف با بالاترین کیفیت تا پایان امسال خواهد کرد.

ریاحی تصریح کرد : گروه صنعتی زامیاد با تلاش در بروز رسانی و حرکت در مسیر انطباق محصولات تولیدی با توجه به خواست مشتریان به مطالعه چگونگی تولید نسل جدید وانت ، ون ، مینی بوس، اتوبوس و کامیون با تکنیک های مدرن پرداخته است .

وی به بیان اهداف سال آینده زامیاد پرداخت و گفت : در سال آتی افزایش تولیدات را همراه با بهبود کیفیت و تنوع محصولات خواهیم داشت .

مدیر عامل گروه صنعتی زامیاد همچنین در تقدیر از قطعه سازان گفت : قطعه سازان ریشه و اساس صنایع خودروسازی و علاقه مندان واقعی به رشد و اعتلای کشور می باشند و در صورت بی توجهی آنان به صنعت خودروسازی ، این صنعت دچار تزلزل جبران ناپذیری می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد