اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تبصره 13باید پاسخگوی آلودگی خودروهای ون باشد

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت : وزارت کشور و ستاد تبصره 13 باید پاسخگوی آلودگی خودروهای ون که درپایتخت تردد می کنند باشد . 

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، وحید نوروزی در نشست خبری با خبرنگاران ضمن انتقاد از ورود ون های بی کیفیت و دود زا به ناوگان حمل و نقل شهری پایتخت افزود : این ون ها چینی هستند و با حداقل استاندارد اولیه توانستند مجوز سازمان محیط زیست و صدور پلاک دریافت کنند 

وی گفت :وزارت کشور می توانست خودروهای ون مطلوبتری به ناوگان حمل و نقل عمومی وارد کند . 

نوروزی درادامه با بیان اینکه وضع مینی بوسها در شهر تهران وخیم است ازدولت و سازمان حفاظت محیط زیست خواست برای این مینی بوسها که با عمر بالای 20تا 30سال در پایتخت تردد می کنند تا سه ماه نخست سال 88 فکری بیندیشند . 

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران افزود : مالکیت این مینی بوسها با اشخاص حقیقی است وشهرداری فقط بر آنها نظارت دارد . 

نوروزی درخصوص اتوبوسهای فرسوده شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه هم گفت : بیش از 600 دستگاه اتوبوس با عمر بالای 15سال در ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت فعالیت دارند. 

وی افزود : دود زابودن این اتوبوسها به علت فرسودگی و سوخت نامناسب آنهاست بطوریکه هم اکنون در کشور ما سوخت گازوئیل به جای 50 PPM گوگرد دارای 500 PPM گوگرد است و لازم است این سوخت باکیفیت تر شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد