اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

میتسوبیشی نه هزار خودروی معیوب خود رادر چین به تعمیرگاه فراخواند

شرکت خودروسازی میتسوبیشی از صاحبان نه هزار دستگاه از خودروهای تولیدی این شرکت در چین خواست به علت وجود مشکل در سیستم ترمز این خودروها به نمایندگی های این شرکت مراجعه کنند. 

بنا به اعلام اداره بازرسی و کنترل کیفیت میتسوبیشی،‌ خودروهای معیوب شامل نه هزار و یکصد و هشت دستگاه مدل آوت لندر (Outlander) است که بین هفت نوامبر دو هزار و هفت تا پنج دسامبر دو هزار و هشت (17 ابان 1385 تا 15 اذر 1387) و دویست و هشتاد و دو دستگاه لانسر (Lancer) است که بین سوم اکتبر تا بیستم نوامبر دو هزار و هشت (دوازد مهر تا چهار ده اذر 1387) تولید شده اند. 

بر اساس این گزارش، اندسته از افرادی که این خودروها را در اختیار دارند می توانند با مراجعه به مراکز خدماتی میتسوبیشی در سراسر چین، بررسی ها و تعمیرات لازم را به صورت رایگان از خودروهای خود به عمل اورند. 

این شرکت در ماه دسامبر سال قبل نیز از صاحبان بیش از دوازده هزار دستگاه خودرو تولیدی خود در چین خواسته بود به علت وجود نقص در چراغ ترمز این خودروها به نمایندگی های میتسوبیشی مراجعه کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:44 ق.ظ http://www.oxinads.com/?a=734

سلام دوست عزیز.وبلاگ جالبی داری.دوست عزیز مایل هستی از وبلاگت کسب درآمد داشته باشی؟نیاز به کار خاص و مشکلی نیست. یکی از معتبرترین سیستم های کسب درآمد اینترنتی در ایران سیستم اکسین ای دی اس هستش که صاحبان وبلاگ ها و وبسایت ها می تونن با عضویت در اون و قرار دادن تبلیغاتاش در وبشون به ازای هر کلیک تا 80 تومان در بیارن.پس ببین که کاری نداره و فقط کافیه که یک بار عضو بشی و بعد کد تبلیغات رو در وبلاگت بگذاری که کل این مراحل 10 دقیقه هم طول نمیکشه.حتما می پرسی چی به من میرسه.من با این کارم چون شما رو به این سیستم معرفی میکنم 100 تومان به من میده و بعد به ازای هر کلیک از طرف بازدیدکنندگان تو 5 تومان هم به من میده.بدون این که چیزی از پورسانت تو کم بشه.پس بهتره هر چی زودتر عضو بشی و با قرار دادن تبلیغات و هم معرفی سایت به بقیه یک درآمد ثابت ماهیانه داشته باشی.تو می تونی تبلیغات ها رو در 6 وب مختلف قرار بدی. با یه محاسبه سرانگشتی میفهمی که چه قدر میشه در آورد.تازه یه چیزی....یک مسابقه 3 میلیون تومنی هم برگزار شده و جایزه ویژش برای نفر اولی که بیش ترین کلیک رو داشته باشه 700000 تومان هست.تازه این سیستم کلی ابزار برای وبلاگ نویسا مثل چت روم برای وبلاگ و وبسایت و پیج رنک و دیکشنری و .... فراهم کرده.پس تا دیر نشده عجله کن.ممنونم.
لینک عضویت : http://www.oxinads.com/?a=734

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد