اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

دومین خودرو با برند ملی رونمایی می شود

دومین خودرو با برند ملى ایران خودرو به زودی با حضور مقامات بلند پایه کشورى رونمایى مى شود.

مدیر عامل گروه صنعتى ایران خودرو گفت: با دستیابى به دانش طراحى و ساخت پلتفرم خودرو زمینه تولید دومین خودرو از محصولات ملى فراهم شده است.

منوچهر منطقى با بیان این که خودرو جدید حاصل نیم قرن تجربه خودروسازى ایران و همکاریهاى بین المللى با برند هاى معتبر است ، گفت :

تولید و عرضه همزمان درایران و سایت هاى خارج از کشور ایران خودرو از ویژگى هاى دومین خودرو با برند ملى ایران است.

وى تاکید کرد : با طراحى دومین محصول با برند ملى ، ایران خودرو به زنجیره و دانش فنى کامل طراحى و تولید خودرو مطابق با استاندارد هاى روز جهانى دست یافت .

منطقى افزود: درطراحى خودرو جدید که با کد پروژه ایکس 12 تعریف شده است چندین ویژگى براى پاسخگویى همزمان به نیاز و تقاضا هاى مشتریان داخلى و خارجى از جمله ایمنى ، زیبایى و قیمت مناسب در نظر گرفته شده است .

وی افزود : دومین خودرو با برند ملى ایران خودرو در کلاسC و با تنوع گسترده اى در موتور و تجهیزات ارائه مى شود و مشتریان ، امکان انتخاب مدل هاى متنوعى از این خودرو را دارند.


نظرات 2 + ارسال نظر
فرنوش سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:05 ق.ظ http://www.ehsasat.com

سلام .فرنوش هستم از وبسایت احساسات دات کام ! اگه عزیزی رو دارین که می خواین صداتونو به گوشش برسونید بیاید سایت ما . در ضمن می تونید به گمشده هاتون از سایت ما پیام بدین . برای وبلاگتون هم ابزار های جدید و بی همتا آماده کردیم . قربان شما - فرنوش

فرنام شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:10 ب.ظ

سلام .سال خوبی داشته باشید.
ایران خودرو ایکس 12 یا همان 206 فیس لیف شده را به نام خود کرده بازم داستان سمند و مدلهای گوناگونش که بعد 14 سال موتور پژو و بدنه فلوکس واگن هیچ تغییری به جز چراغ و سپر نداشتند . این بار موتور و بدنه پژو بادست کاری چراغ و سپر و کاپوت عقب و جلو به نام خودرو ملی جدید تا 40 یا 50 سال آینده باید از این 206 بهره بکشند مثل پیکان علیه رحمه . مثل داداشش سایپا و ریو و داستان مینیاتور . نمی دونم اگه ما خودرو ملی نخوایم باید کی رو ببینیم . بابا جان مثل تمام دنیا چرا خودرو ها معروف رو مونتاژ نمی کنید و تولید تا تکنولوژی مجانی و به روز و با هزینه کمتر اشتغال زایی و جزب سرمایه و هزاران فایده دیگر وارد کشور ما نشود.
ما که سوختیم با این سعی و خطای اقایان ببنینم تا چند نصل دیگر سر کاریم و بعد از نو راهی را می رویم که تمام دنیا اکنون می روند.
این سیستم بسته و کمونیستی چندین سال است که شکست خورده و تمام دنیا کنار گذاشته حتی خالقان کمونیست ای کاش اندکی مغر در سر آقایان بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد