اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

«منطقی» از ایران خودرو رفت

 

سال 88 با تغییر مهمی در وزارت صنایع و معادن و بزرگترین شرکت خودرو سازی کشور یعنی ایران خودرو آغاز شد.

در حالی که دیروز در مراسم شروع به کار سال جدید ایران خودرو منوچهر منطقی از برنامه‌های جدید این شرکت خبر داده بود، صبح امروز خبر برکناری وی و تعیین مدیر عامل جدید منتشر گردید.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، وزیر صنایع و معادن با برکناری منوچهر منطقی از مدیرعاملی گروه صنعتی ایران خودرو، «جواد نجم الدین» را به عنوان مدیرعامل جدید این گروه صنعتی منصوب کرد.

شنیده شده مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو بعدازظهر امروز در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار خواهد شد.

بنا به گزارش‌های دریافتی، تغییر سه عضو هیأت مدیره ایران خودرو یعنی اسماعیلی، ریاحی و مختاری نیز در دستور کار وزارت صنایع و سازمان گسترش قرار دارد.

منوچهر منطقی بیش از 7 سال سمت مدیرعاملی گروه صنعتی ایران خودرو را بر عهده داشت و نجم‌الدین، جایگزین وی پیش از این مدیرعامل مگاموتور بوده است.
برخی شنیده‌های خبرنگار «تابناک» حکایت از پیشنهاد مدیریت یک شرکت صنعتی هواپیماسازی از سوی محرابیان به وی اعلام شده بود که منطقی با این پیشنهاد مخالفت کرده است.
 
گفتنی است، پیش از این نیز خبر برکناری وی مطرح شده بود که با تکذیب خود منطقی روبه‌رو شد.

ناگفته نماند، منوچهر منطقی روز گذشته در مراسم ویژه آغاز سال کاری در جمع کارکنان اعلام کرده بود: 10 محصول جدید ایران خودرو امسال وارد بازار می شود.

 این تصمیم بر اساس بررسی عملکرد دکتر منطقی و با توجه به بحران اقتصاد جهانی به ویژه در صنایع خودروسازی و عدم ارائه برنامه ای قابل قبول برای مقابله با آن از سوی مدیریت این شرکت و ادامه بحران مالی که از چند سال پیش گریبانگیر ایران خودرو شده بود ، اتخاذ شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد