اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

سرعت چرخ ایران خودرو را افزایش می دهیم

مراسم تودیع مدیرعامل سابق ایران خودرو و معارفه مهندس جواد نجم الدین ، مدیرعامل جدید این شرکت با حضور معاونان وزیر صنایع و معادن در سالن اجتماعات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ،مهندس جواد نجم الدین مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران خودرو،با تاکید بر اینکه به طور حتم برنامه هایی که از سوی دکتر منطقی و همکاران وی در ایران خودرو پایه گذاری شده است را ادامه خواهیم داد، اضافه کرد: سعی ما چنانچه بتوانیم تندتر شدن چرخ ایران خودرو است.
مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران خودرو اولین برنامه خود در تمام زمینه ها برای گروه صنعتی ایران خودرو را اصلاح الگوی مصرف اعلام کرد.

مهندس نجم الدین دسترسی به تولید سالانه یک میلیون دستگاه خودرو تا سال 1390، توجه ویژه به خدمات پس از فروش و رضایت مشتریان، ایجاد تحول در نظام کیفی تولیدات، توسعه صنعت مجموعه سازی و قطعه سازی، تولید خودروهای کم مصرف با قیمت مناسب و موتور پایه گازسوز، تولید خودرو با استانداردهای جهانی، توجه به صادرات، بهبود روابط با شرکای خارجی، از رده خارج کردن خودروهای فرسوده، رفع مشکلات در فروش و شکایت مشتریان، ایجاد انگیزش و توجه ویژه به پرسنل گروه صنعتی ایران خودرو را از جمله مهمترین برنامه های خود اعلام کرد.

با اشاره به گفته مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در اواخر سال گذشته که "ایران خودرو رقیب سایپا نیست"، افزود: ما هم سایپا را رقیب نمی دانیم بلکه این گروه خودروسازی رفیق ایران خودرو خواهد بود.
وی همچنین با توجه به مسئله ادغام در صنعت خودروسازی که این موضوع هم از سوی مهرداد بذرپاش مدیرعامل سایپا مطرح شده بود، اضافه کرد: به نظر بنده ادغام در صنعت خودروسازی شکل گرفته است و از نظر بنده این دو گروه خودروسازی خانه شماره یک و خانه شماره دو برای من هستند.

مهندس نجم الدین اظهار امیدواری کرد که یک همکاری مناسب بین این دو گروه خودروسازی برای حضور موثرتر در بازارهای خارجی رخ دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد