اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

جنرال موتورز آماده ورشکستگی

اوضاع مالی و اقتصادی بزرگترین خودروساز آمریکا رو به وخامت گذاشته و طبق آخرین اخبار سران جنرال موتورز خود را برای بدترین حالت یعنی ورشکستگی آماده می کنند.

همچنین از دیترویت خبر می رسد بزرگترین خودروساز آمریکا برنامه های ویژه ای را برای هر اتفاق نامناسب حتی ورشکستگی آماده کرده و ممکن است برای گریز از این اتفاق ، آنها دست به اقدامات متفاوتی بزنند.

به طور مثال ممکن است جنرال موتورز آن بخش از تشکیلات خود را که ضعف زیادی دارد و سربار قسمت های موفق تر است کلاً تعطیل کند.

نکته دیگر اینکه بعضی از مشاوران مالی به سران جنرال موتورز توصیه کرده اند آن بخش از بدهی های خود را که تضمین مناسب و قابل اتکایی ندایند تعیین تکلیف کنند و از طرفین فرصت بخواهند . به نظر می آید بحران ورشکستگی جنرال موتورز کاملاً جدی است چون بعضی از مقمات کانادایی نیز برای خرید بخشی از این کمپانی و یا پیدا کردن راههای جدید برای غلبه بر بحران اعلام آمادگی کرده اند.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرنام سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:30 ق.ظ

ما که صنعتی نداریم و حتی جرات رو برو شدن با بازار های جهانی و قوانین جهانی رو نداریم باید چی بگیم . اگر در های کشور باز شود به جرات می توان گفت غیر از نمایندگی های شرکت های خارجی هیچ کارخانه و یا تولید کننده ای نمی تواند سر ژای خودش بایستد کمی باید عاقلانه دید . ما خار در چشم دیگری را می بینیم ولی الوار را در ....... خودمان نمی بینیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد