اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

آغاز تولید انبوه مگان cc 2000 و مگان 7دنده در پارس خودرو

بزودی ثبت نام جهت پیش فروش خودروهای مگان 2000cc با گیربکس معمولی ، اتوماتیک و معمولیِ 7دنده در پارس خودرو آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ،‌ مهندس مسیح تفرشی مدیر عامل پارس خودرو گفت : در پی توافقات بعمل آمده با شرکت رنو فرانسه و پس از کسب مجوزهای لازم از مراجع داخلی و پس از تولید موفقیت آمیز این خودرو ها ، به زودی تولید خودروهای خانواده مگان شامل 2000ccبا گیربکس معمولی و اتوماتیک و معمولیِ 7دنده در این شرکت آغاز می شود .

مدیر عامل پارس خودرو افزود با توجه به نیاز بازار به خودروهای پر قدرت ، کم مصرف و ایمن و در پی شناخته شدن خودرو مگان به عنوان ایمن ترین خودرو در جهان و همچنین استقبال مردم از مگان 1600cc تولید داخل ، به زودی تولید انبوه این خودرو با قدرت آغاز می شود .

وی ادامه داد کلیه مراحل تحقیقات ، آماده سازی و تجهیز خطوط تولید ، نیازسنجی و تامین قطعات و ارتباطات لازم انجام شده و مگان 2000cc تولید داخل به صورت 5 و 7 دنده به زودی عرضه خواهد شد .

مدیر عامل پارس خودرو در پایان تاکید کرد یکی از اصلی ترین برنامه ریزی ها و هدف گزاری های سال 88 ارتقای کمی و کیفی خدمات پس از فروش می باشد که در همین راستا کلیه اقدامات و پیش بینی ها در رابطه با ارائه خدمات مناسب پس از فروش برای کلیه محصولات این شرکت از جمله خانواده مگان انجام گرفته و مراکز خدمات پس از فروش این شرکت به سرعت در حال تجهیز و آموزش می باشند تا با ورود خودروهای جدید ، خدمات پس از فروش مناسبی به متقاضیان ارائه شود .


نظرات 1 + ارسال نظر
امیر شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:40 ق.ظ http://www.rah.blogfa.com

سایت بسیار خوبی دارید و امیدوارم به کارتان ادامه دهید. اطلاعات مفیدی در این پست گذاشته بودین. موفق و موید باشین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد