اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

طرح تهاتر خودرو از سیاستهای راهبردی شرکت سایپا است

مدیر عامل شرکت مهندس بازرگانی سایپا ( ستکو) طرح تهاتر خودرو (جایگزینی خودروهای کارکرده با خودرو نو ) را از سیاستهای کلان و راهبردی شرکت سایپا دانست و گفت : طرح جایگزینی خودروهای کارکرده با خودرو نو ، یا همان طرح تهاتر خودرو از سال 84 به صورت پایلوت در یکی از نمایندگی های شرکت آغاز و حدود 200 خودرو نوسازی شد . سپس به دلیل بازنگری در طرح و نبود تسهیلات ، متوقف و مجدداً در سال 86 ، با جدیتی بیشتر ، ادامه یافت .

مهندس رمضان شرقی در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون این طرح در شهر اصفهان ، یکی از هفت شهر آلوده کشور ، به مرحله اجرا در آمده تصریح کرد: این طرح با اهداف مختلفی ، از جمله ، بهینه سازی مصرف سوخت ، کمک به اقتصاد ملی یا صرفه جویی در مصرف سوخت ، کاهش واردات بنزین ، افزایش امید به زندگی در خانواده ، کمک به کاهش آلودگی کاهش ذرات خطرناک معلق در هوا و کمک به داشتن شهری زیبا و پاکیزه ، پی گیری و شرکت ستکو در سال 87 ، با توجه به مباحث مطرح شده و تقارن آن با سال اصلاح الگوی مصرف ، تصمیم گرفت با قاطعیت بیشتر ، این طرح را در هفت شهر آلوده کشور پیگیری نماید.

وی خاطر نشان کرد : هم اکنون اجرای طرح جایگزینی خودروهای کارکرده با خودرو نو ، از جمله سیاستهای خودوسازان در دنیا بوده و در حال حاضر تمام کشورهای دنیا به این شیوه ، خودروهای تولیدی را به فروش می رسانند.

وی گفت : در این مرحله ، انواع خودرو پراید مدلهای 1377 تا 1387 در طرح پذیرش می شوند و متقاضیان می توانند خودروهای جایگزین را از انواع خوروهای پراید ، ریو و تندر 90 انتخاب نمایند ، همچنین این طرح محدود به این خودرو ها نخواهد بود و قطعاً محصولات متنوع دیگری را در مراحل بعدی به این طرح اضافه خواهیم نمود.

مدیر عامل شرکت ستکو همچنین به ارائه تسهیلات در این مرحله ، از طرح اشاره و افزود : تسهیلات اختصاص یافته به این طرح از 30 میلیون تا حداکثر 60 میلیون ریال در نظر گرفته شده است که اشخاص متقاضی در این طرح می توانند با استفاده از این امتیاز ، با آرامش بهتری از این طرح استفاده نمایند.

رمضان شرقی اظهار داشت: طرح تهاتر خودرو طرحی مقطعی نبوده بلکه از طرح های بلند مدت می باشد و مراجعه کنندگان به این طرح بر حسب زمان ورودشان ، در نوبت قرار گرفته و در اسرع وقت ، به تقاضایشان رسیدگی و در کمتر از یک هفته ، فراخوان خواهند شد.

وی افزود : علاقه مندان به این طرح می توانند با مراجعه به سایت WWW.autosetco.com جهت ثبت نام در این طرح اقدام نمایند و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی منتخب در اصفهان واقع در خیابان امام خمینی (ره) . کیلومتر 3 . مقابل خیابان شریف مراجعه نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد