اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

ایران خودرو توانایی تولید سالانه 20 هزار خودروی کلاچ اتوماتیک را

ایران خودرو توانایی تولید و عرضه سالانه 20 هزار خودروی کلاچ اتوماتیک را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، احمد آقاجانی معمار، مدیر پروژه تولید خودروهای کلاچ اتوماتیک ضمن بیان مطب فوق اظهار داشت: این خودروها توانایی تامین نیاز عموم مردم از جمله جانبازان ومعلولین گرامی، به خودروهای نیمه اتوماتیک را دارند.

این مقام مسوول گفت: این خودورها مجهز به سامانه هوشمند کلاچ گیری بوده وهنگام رانندگی نیاز به گرفتن پدال کلاچ نیست، که این امر موجب سهولت بیشتر رانندگی بخصوص در ترافیک شهری می شود.

وی ادامه داد: درطراحی و تولید خودروهای کلاچ اتوماتیک از پیشرفته ترین امکانات فنی وتجهیزات روز دنیا استفاده شده و ایران خودرو ،اولین خودروسازی است که این خودروها را به صورت استاندارد طراحی و تولید کرده است.

معمار افزود: سمند، 405 و روآ ،سه محصول مهم ایران خودرو هستند که قابلیت های فنی لازم برای تبدیل شدن به خودروی کلاچ اتوماتیک را دارند.

وی تصریح کرد: برای طراحی و تولید این خودرو از تجربه شرکت های اروپایی نیزاستفاده شده است.

مدیر پروژه تولید خودروهای کلاچ اتوماتیک در عین حال خبر داد : ایران خودرو برای حصول اطمینان از کیفیت این خودروها به انجام تست های ایمنی و عملکردی طولانی مدت مبادرت کرده و اقدامات وهماهنگی لازم برای آموزش و ارائه خدمات پشتیبانی از طریق شبکه خدمات پس از فروش شرکت ، به عمل آمده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد