اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

کسب بالاترین نمره کیفی ولوو در جهان توسط شرکت سایپا دیزل

برای اولین بار در تاریخ خودروسازی سنگین در کشور، شرکت سایپا دیزل توانست ضمن دستیابی به نمرات طلایی ولوو سوئد، بالاترین نمره کیفی این شرکت خودروساز بین المللی را در سطح جهان بدست آورد.

دکتر علی ملک مدیرعامل شرکت سایپا دیزل در گفت و گو با خبرخودرو افزود: در ارزیابی های کیفی بعمل آمده توسط شرکت ولوو در سال گذشته، توانستیم 24 بار برای کامیون FH و 13 بار برای کامیون FM بالاتر از نمره طلایی ولوو قرار گیریم و نیز با رسیدن به نمره کیفی (7-) به بهترین نمره کیفی ولوو در سطح جهان دست یابیم.

یادآور می شود، اخذ نمره طلایی ولوو منوط به کسب نمره کیفی (18-) است.

وی در ادامه با اشاره به رفع برخی مشکلات فنی در سیستم های ترمز و هواکش کامیون های ولوو توسط کارشناسان شرکت سایپا دیزل خاطرنشان کرد: پس از اعلام این مشکلات فنی به شرکت ولوو سوئد، این شرکت با اعلان فراخوان در کشورهایی نظیر: برزیل، چین، روسیه، هند و بلژیک، ضمن تایید مکانیزم رفع نقص انجام شده در سایپا دیزل، دستور رفع عیوب گرفته شده توسط این شرکت را به آنها صادر کرد.

مدیرعامل شرکت سایپا دیزل گفت: کسب موفقیت های اخیر، دنیس پترسون مدیر ارشد کنترل کیفیت شرکت ولووتراکس را مجاب کرد تا به زودی ضمن حضور در ایران و بازدید از شرکت سایپا دیزل، از نزدیک در جریان روند فعالیت های این شرکت قرار گیرد.

ملک همچنین روند ارتقاء کامیون های تولیدی سایپا دیزل در سال گذشته را بسیار خوب توصیف کرد و ابراز داشت: در این سال، شرکت سایپا دیزل توانست با کسب عناوین کیفی ترین کامیون های سنگین و نیمه سنگین کشور، به مثابه یک شرکت خودروساز بین المللی، سیستم های کیفی برتر را نهادینه نماید.

گفتنی است، بر اساس آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در هفته گذشته و در آخرین بررسی از وضعیت کیفی کامیون های ساخت داخل، کامیون های ولووFM و ولوو FHکه از محصولات تولیدی رده سنگین و نیمه سنگین شرکت سایپا دیزل هستند، حائز رتبه اول شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد