مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از تدوین برنامه گام به گام نظام کیفی و ارتقا ء سطح خدمات رسانی به مشتریان و جلب رضایت آنان خبر داد و گفت : این نظام ماهانه مورد ارزیابی قرار می گیرد .
مهندس نجم الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو درمراسم تودیع و معارفه مدیر عامل سابق و جدید ایساکو با بیان این مطلب افزود :افزایش کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب باعث می شود که مردم تولیدات داخلی را به خارجی ترجیح دهند .
وی
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو خاطر نشان ساخت : ایران خودرو تلاش می کند که از تمام ظرفیت های خود برای ارتقاء سطح خدمات پس از فروش و جلب رضایت مشتریان خود استفاده کند .
وی با اشاره به اینکه مرحله به مرحله ضعف های خود را درخدمات پس از فروش ، کیفیت محصولات برطرف می کنیم ،افزود: مدیریت جدید ایساکو باید خدمات پس از فروش را به گونه ای متحول کند که مردم طعم شیرین آن را بچشند .
مهندس نجم الدین تاکید کرد : ایساکو آئینه تمام نمای محصولات ایران خودرو است و باید به نحوی به مردم خدمت رسانی کنیم که مشتریان راغب به خرید محصولات ایران خودرو باشند .
وی یاد آورشد ، برنامه های راهبردی شرکت ایساکو به همت مدیریت جدید و کارکنان این شرکت تداوم و برنامه های جدید و تازه ای در راستای تکریم مشتریان ارائه و اجرا شود .
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به اینکه توقع در بحث خدمات پس از فروش زیاد است که به نحوی وزیر صنایع معادن تاکید بر ارتقائ سطح خدمات رسانی خودروسازان به مشتریان کرده است ،
تصریح کرد :
مهندس نجم الدین تصریح کرد : طبیعت خدمات پس از فروش مانند دانش آموزی است که نمره 16 گرفته و لی انتظار ازآن 20 است و درخدمات رسانی به مشتریان باید به بالاترین نمره دست یابیم .
وی یاد آورشد : از تمام ظرفیت های مهندسی کشور در زمینه تامین قطعات استفاده و توسعه سودهی شرکت ایساکو تداوم یابد .
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو
وی از تشویق نمایندگی های مجاز در ارایه خدمات رسانی بهتر و ارتقائ رضایت مندی مشتریان خبرداد و گفت : درصورتی که نمایندگی که از برنامه ها راهبردی شرکت در زمینه ارائه خدمات پس از فروش تخطی کنند لغو امتیاز خواهند شد .
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد : از ظرفیت های موجو د دفاتر منطقه ای در ارائه خدمات رسانی و فروش محصولات ایران خودرو با توجه به رکود جهانی استفاده شود .
مهندس نجم الدین از تلاش ها و زحمات مهندس