اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تعجیل تویوتا برای خودروی پیل سوختی

با معرفی هوندا FCX به عنوان خودروی پیل سوختی قابل اعتماد ، بسیاری از رسانه ها به تمجید و تعرف از این خودرو پرداختند و حالا دیگر کمپانی ها نیز به فکر تولید خودروهای هیدروژنی و پیل سوختی افتاده اند .

به گزارش خبرخودرو، بی ام و مدل هیدروژنی خود را تکمیل کرده و مزدا هم روی مدل RE کار می کند اما از همه قدرتمندتر این تویوتاست که قصد دراد تا سال 2014 مدل پیل سوختی خود را در خیابانها ببیند .

تویوتا پیش از این اعلام کرده بود که تا سال 2015 تولید خودروی هیدروژنی پیس سوختی را شروع خواهد کرد اما در شرایط فعلی آنها سعی در تعجیل در اجرای این برنامه دارند تا از رقیب سرسخت خود یعنی هوندا عقب نمانند .

طبق اعلام رسمی تویوتا ، تشکیلات این کمپانی در کالیفرنیا مسئول اصلی کار بر روی پروژه پیل سوختی هستند و در صورت تولید این مدل ، آن را به سایر تقاط جهان ارسال خواهند کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:16 ق.ظ http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد