اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

ولوو خودروهای دو گانه سوزی قابل شارز با پریز برق تولید می کند

شرکت خودروسازی ولوو کارزVolvo Cars سوئد و شرکت تامین انرژی واتنفالVattenfall در نظردارند به طور مشترک خودروی دوگانه سوزی تولید کنند. به گزارش خبرخودرو ، این خودرو هم با سوخت گازوئیل و هم با برق کار می کند. این خودروی دو گانه سوز که قرار است از سال دو هزار و دوازده به بازار اید از طریق پریز برق قابل شارژاست. به‌ گزارش خبرگزاری فرانسه از استکلهم، شرکت های ولوو کارز و واتنفال با انتشار بیانیه مشترکی اعلام کردند که ولوو مسولیت ساخت خودرو را برعهده گرفته است و واتنفال نیز باطری های ان را خواهد ساخت. این دو شرکت امیدوارند با تولید این خودرو نقش مهمی در حفظ محیط زیست و کاستن از گازهای گلخانه ای ایفا کنند. هنوز معلوم نیست که این دو شرکت چه میزان در این طرح مشترک سرمایه گذاری کرده اند. واتنفالVattenfall)) که کنترل بخش زیادی از سهام ان در اختیار دولت سوئد است پنجمین شرکت بزرگ تولید کننده برق در اروپا و بزرگترین شرکت تولید انرژی حرارتی(شوفاژ) دراین قاره به حساب می اید. نیروگاهای اصلی این شرکت در سوئد،المان و لهستان هستند.
نظرات 3 + ارسال نظر
مشاور سرمایه چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:19 ب.ظ


سلام دوست عزیز
اگر می خواهید یک سرمایه گذاری درست را تجربه کنید یا
علاقمند به داشتن یک کار پر درآمد و آزاد را دارید شما میتوانید از وبلاگ ما دیدن کنید

آیتا چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:39 ب.ظ

سلام دوست عزیز به فروشگاه منم سر بزن خوشحال می شم عزیزم

"فروشگاه اینترنتی آیتا شاپ " فروش جدیدترین فیلم ها ، کارتون ، نرم افزار ، بازی و... با 35% پایین تر از قیمت پشت جلد کالاها

"">> اخراجی ها 2 - یوسف پیامبر ایرانی - جی تی ای <<"

"""""""""""" Www.aytashop.com """""""""""""""

-- راستگو -- چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:46 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
ما یک سایت جست و جو ایجاد کرده ایم که فقط سایت های به زبان فارسی در آن ثبت خواهد شد.
شاید به نظرتون کار اضافی باشه چون می شه از گوگل هم استفاده کرد.
ولی تفاوتش در این هست که ما چون سایت و یا وبلاگ های به زبان فارسی را ثبت خواهیم کرد و اگر کسی کلمه انگلیسی را جست و جو کند در نهایت با سایت و یا وبلاگ های فارسی مواجه خواهد شد که در گوگل اگر کلمه انگلیسی جست و جو کنید به سایت های انگلیسی مواجه خواهید شد.

اگر شما مایل به ثبت وبلاگ یا وب سایت خود در موتور جست و جو هستید ابتدا باید یک لینک در وبلاگ یا وب سایت خود به آدرس http://www.rastgo.com با عنوان "راستگو" بدهید و بعد در لینک زیر در خواست می دهید تا وبلاگ یا وب سایت شما در موتور جست و جو ثبت شود.
http://www.rastgo.com/submit-script/

متشکریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد