اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

"پارس خودرو سبلان" گامی به سوی اجرای اصل 44

شرکت پارس خودرو در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر حرکت به سمت اصل 44 قانون اساسی ، تعامل سازنده ای را با بخش خصوصی کشور آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مسیح تفرشی مدیر عامل شرکت پارس خودرو گفت : پروژه ساخت " پارس خودرو سبلان " که با همکاری بخش خصوصی در استان اردبیل افتتاح خواهد شد ، با تعهد به اصول خصوصی سازی مورد تاکید مقام معظم رهبری و پایبندی به اصل 44 قانون اساسی کشور احداث می شود .

وی با اشاره به مراسم کلنگ زنی کارخانه " پارس خودرو سبلان " در استان اردبیل عنوان کرد : یکی از مهمترین برنامه های این شرکت در راستای سیاست های دولت نهم ، توسعه محصول و افزایش تیراژ تولید و ارائه کیفیت برتر است .

تفرشی با اشاره به دستیابی این شرکت در چهار ساله اخیر به شاخصه های ویژه کیفی در کلیه محصولات و رشد شمارگان تولید در پی رکوردزنی های متعدد افزود : استحصال عناوینی چون رشد یابنده ترین شرکت خودروسازی و پرطرفدارترین سهام بورس نیز از جمله موفقیت های این شرکت در دولت نهم است .

مدیر عامل پارس خودرو در خصوص افتتاح فاز اجرایی پروژه ساخت سایت خودروسازی " پارس خودرو سبلان " گفت : این پروژه با مشارکت شرکت پارس خودرو و همراهی بخش خصوصی و در راستای اشتغالزایی در استان اردبیل که یکی از مناطق مهم و حساس صنعتی کشور است تعریف شده است .

وی درباره اهداف کلی این طرح افزود : بکارگیری نیروهای مردمی و بومی در استانهایی که رشد اشتغالزایی در آن کند است ، حرکت به سمت خودکفایی و توسعه صنعتی ، ارتقاء برند این شرکت در سراسر کشور و حمایت جدی از بخش خصوصی جهت ورود به صنعت خودروسازی که تا کنون بیشتر در اختیار بخش دولتی بوده است ، از جمله مهمترین اهداف و برنامه های گروه خودروسازی سایپا و شرکت پارس خودرو است که با حمایت های مسئولین به سرعت در حال پیگیری و اجرا است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد