اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

آخرین وضعیت کیفی خودروهای داخلی

با بازگشت خودروهایی که طی فروردین ماه مورد ارزیابی قرار نگرفتند، باز هم نیسان ماکسیما به صدر آمد؛ اما این بار هم در غیاب بنز.

به گزارش ایسنا، پس از ماکسیما که سطح نهایی کیفیت آن 59.2 ارزیابی شد، سوزوکی گرند ویتارا و پژو 206 صندوقدار در رده‌های بعدی کیفی، به ترتیب با نمره‌های منفی 70 و 79.1 قرار گرفتند.

در این میان خودروهای پژو 206 هاچ بک، تندر90 پارس خودرو، هیوندا آوانته، تندر90 ایران خودرو، ریو و هیوندا ورنا رده‌های چهارم تا دهم را به خود اختصاص دادند.

در انتهای جدول نیز مثل همیشه خودروهای پژو روآ ایران خودرو و پراید سایپا حضور خود را تثبیت کردند.

نکته جالب در ارزیابی‌های اردیبهشت ماه وزارت صنایع و معادن، عدم ارزشیابی زانتیاست.

در این میان پژو روآ در بخش‌های فنربندی، تعلیق و فرمان، ترمز و بدنه، ریو در بخش موتور و انتقال قدرت، پراید پارس خودرو در بخش نفوذ آب، سایپا 132 در بخش تجهیزات الکتریکی و رنگ و سایپا 141 در بخش‌های تزئینات داخلی و خارجی و صداهای غیر عادی بدترین سواری‌های ساخت داخل بودند.

* * گروه وانت

در این گروه همانند همیشه وانت نیسان پیکاپ دوکابین در صدر کیفی هفت وانت ساخت داخل قرار گرفت. وانت مزدا تک کابین در رده دوم و وانت شوکا نیز که به تازگی به جمع وانت‌های موجود اضافه شده، رتبه سوم را از آن خود کرد. وانت نیسان Z24I، وانت نیسان CNG، وانت مزدا دوکابین و وانت باردو رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

وانت شوکا در بخش‌های فنربندی تعلیق و فرمان و موتور و انتقال قدرت، وانت نیسان Z24I در بخش بدنه، وانت نیسان CNG در بخش تجهیزات الکتریکی، وانت مزدا دوکابین به تنهایی در بخش‌های ترمز، تزئینات داخلی و خارجی، صداهای غیر عادی و نفوذ آب و وانت باردو در بخش‌های موتور وانتقال قدرت و رنگ بدترین وانت‌های ساخت داخل بودند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد