X
تبلیغات
نماشا
رایتل

اخبار خودرو

داچیا و رنو، ده سال موفقیت مشترک

از تاریخ 2 جولای سال 1999 که رنو 51 درصد از شرکت داچیا را به خود اختصاص داد و تاکنون که آن را به 3/99 درصد رسانیده است، داچیا نقشی مهم و کلیدی را درصنعت خودروسازی و همچنین در استراتژی گروه رنو ایفا کرده است.

به گزارش خبرخودرو ، مدل های اصلی این شرکت عادات خریداران خودرو و مشتریانش را دستخوش تغییر کرده است. قیمت های مناسبی که این شرکت ارائه می دهد و همچنین همکاری آن با رنو که به خریداران اطمینان می بخشد باعث جذب مشتریان این شرکت میگردد.

داچیاتوانسته است نیازهای مشتریان خود را در زمینه فضا، قدرت و قابل اتکا بودن ادا نماید و به همین دلیل فروش خوبی را تجربه کرده است.

داچیا رده جوانی از خودروها را به بازارعرضه نموده ، خودروهای لوگان، لوگان MCV ، لوگان ون، لوگان پیک آپ و ساندرو در طول پنج سال توسط این شرکت تولید گردیده اند.

این برند به طور پیوسته در حال رشد است. حدودا یک میلیون خودرو داچیا از زمان عرضه خودرو لوگان در سال 2004 تاکنون به فروش رسیده است که در سال 2008 رشدی 7/11 درصدی و در پنج ماه اول سال 2009 رشدی 5/15 درصدی را شاهد بوده است.

داچیا از یک برند ملی به یک برند جهانی تبدیل شده است که خودروهای آن در بیش از 50 کشور جهان در سال 2009 به فروش میرسد.

تاریخچه همکاری و فعالیت های مشترک رنو و داچیا :

1999 :داچیا به گروه رنو ملحق می شود.

2004-1999 : سرمایه گزاری و مدرنیزه کردن کارخانه Pitetsi در رومانی

2005-2004 : عرضه خودرو لوگان داچیا خودرویی قابل اتکا و خانوادگی در کشورهای در حال رشد همانند رومانی و شمال غربی آفریقا

2008-2006: عرضه سه مدل جدید لوگان MCV، لوگان ون و لوگان پیک آپ

2008: عرضه برند Dacia eco2 در اکتبر سال 2008 در نمایشگاه خودرو پاریس به منظور تولید خودروهای مقرون به صرفه زیست محیطی

2009-2008 : تولید ساندرو و معرفی داستر که اولین خودرو مفهومی داچیا است و همچنین ساندرو Stepway مدل شاسی بلند ساندرو و تبدیل داچیا به برندی جذاب و در حال رشد