اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

فروش کامارو در اروپا

هر چند بازار اروپا نیز مثل بسیاری از نقاط دیگر دنیا اقبال بیشتری نسبت به خودروهای کوچک و کم مصرف از خود نشان می دهد اما دلیل نمی شود که فروش برندهای خاص و حتی پر خور به صفر برسد.

به گزارش خبرخودرو، از اروپا خبر می رسد که قرار است جنرال موتورز فایل جدیدی برای خریداران محصول جدید خود یعنی «کامارو» در قاره سبز باز کند.

پورگن کلر سخنگوی جنرال موتورز در اروپا اعلام کرده که ارائه کاماروی جدید در سال آینده یعنی به فاصله کمی از عرضه عمومی در بازار آمریکای شمالی صورت خواهد گرفت.

اینطور که پیداست تبلیغات گسترده برای کامارو که از سال گذشته شروع شده اثرات قابل توجهی در بازار جهانی داشته و انتظار می رود این خودرو عظلانی و نسبتاً گرانقیمت با استقبال خوبی مواجه شود .

جنرال موتورز بسیار امیدوار است که با فروش خوب کامارو وضع خود را سرو سامان بدهد.


نظرات 4 + ارسال نظر
آرش شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام دوست خوبم.
من دنبال یه مدیر فعال برای بخشهای مختلف سایت هستم
اگه تو بخش خاصی تخصص داری به من خبر بده.
یه سر به سایت بزن.موضوعات رو ببین.اگه موضوعی که میخواهید نبود بگید تا اضافه کنم.
راستی به چند تا پلیس سایت هم نیاز دارند.کسایی که حرفهای بی ربط میزنند یا لینک سایت رو حذف میکنند و ...
رو اطلاع بدهند یا بلوکشون کنند.

منتظر دیدار شما و همکاری شما در سایت هستم
آرش مدیریت سایت زاویه

www.Zavyeh.com

مصطفی شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام.
دوست عزیز خوشحال میشم که با وب زیبای شما تبادل لینک کنم.
در صورت تمایل منو با نام:
.::دانلود سرای یک ایرونی::.
لینک کنید و به من خبر بدهید تا من هم شما را لینک کنم.
(شرایط تبادل لینک : آمار حد اقل 500 بازدید در روز)
با تشکر پیشاپیش از همکاری شما دوست عزیز
منتظر پاسخ شما هستم.
یا علی
wWw.1ironi.Com

نوین بنر شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:21 ب.ظ

با سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار عالی دارید
اولین سیستم تبادل بنر راندوم
شما با ما تبادل بنر میکنید اما بنرتان در صد ها سایت و وبلاگ نمایش داده میشود

آدرس
www.novinbanner.mihnblog.com
... ***اگر میخواهید با صدا ها سایت و وبلاگ تبادل بنر کنید به ما بپیوندید*** ...

گروه اکسیر یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ق.ظ http://www.ex1r.com/forums/

سلام.

وبسایت خوب و جالبی دارید . تبریک میگیم.

ما در وبسایت خود با برنامه ها و اموزشهای کمیاب منتظر شما هستیم. برنامه هایی نظیر برنامه تبلیغات در روم کاملا رایگان و اموزشهایی نظیر اموزش هک سایت و سورسهای درخواستی شما.

موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد