اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

برزیل در زمینه تولید سوخت سبز به نتایج چشمگیری دست یافته است

با گسترش سیاستهای زیست محیطی برزیل و تحقیق درباره تولید انرژی های تجدیدپذیر میزان انتشار گاز دی اکسید کربن در این کشور دو میلیارد تن کاهش یافت و تولید سوخت اتانول هم تا پنج سال دیگر دو برابر خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو ، تلاش های برزیل در زمینه تولید انرژی های تجدید پذیر و حفاظت از جنگل های استوایی ، تاکنون موجب شده است میزان انتشار گاز دی اکسید کربن در این کشور در چهار سال گذشته دو میلیارد تن کاهش یابد.

برزیل با وسعتی به مساحت هشت میلیون و پانصد و ده میلیون متر مربع ، بیش از دویست میلیون هکتار پوشش گیاهی ، شش میلیون و دویست هزار هکتار زمین های کشاورزی و حدود صد میلیون هکتار اراضی بکر و دست نخورده دارد.

برزیل قصد دارد تولید سالانه سوخت اتانول را که در حال حاضر هفده میلیارد لیتر است در سال دو هزار و سیزده میلادی به سی و پنج میلیارد لیتر برساند که حدود ده میلیارد لیتر ان صادر خواهد شد.

مقامات برزیل از طریق یارانه ، سهمیه بندی ، قیمت گذاری و همچنین کمک به شرکت ها برای گرفتن وام از سازمان های مالی بین المللی مردم این کشور را به استفاده از سوخت اتانول تشویق کرده اند.

پمپ بنزین ها در شهرهای بزرگ و کوچکی با بیش از هزار و پانصد نفر جمعیت ملزم به نصب جایگاههای سوخت اتانول شده اند و انهایی که سرپیچی کنند جریمه خواهند شد.

این کشور در سال های اخیر فعالانه فناوری تولید سوخت زیستی را توسعه داده است.

دولت برزیل در سال دو هزار و سه میلادی برای تشویق مردم به استفاده از سوخت زیستی ، طرحی برای افزایش تولید و استفاده از این گونه سوخت ها ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری شین هوا از برازیلیا ، برزیل تحقیق درباره انرژیهای تجدید پذیر و توسعه انرا از سالهای هزار ونهصد و هفتاد اغاز کرده و در این زمینه به نتایج چشمگیری دست یافته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد