اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تندر90 هیبریدی در پارس خودرو تولید می شود

مدیرعامل شرکت پارس خودرو اعلام کرد تولیدات این شرکت در پنج ماه اخیر 19 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مسیح تفرشی گفت : بر اساس برنامه ریزی، تا پایان سال در این شرکت 285 هزار انواع خودرو تولید می شود که 20 درصد بیشتر از پارسال خواهد بود.

وی درباره تحقق وعده های این شرکت برای تحویل خودرو پرحاشیه تندر90 اظهارداشت : پس از محقق نشدن وعده تولید تندر 90 درایران خودرو و پارس خودرو به علت تامین نشدن قطعات ان در شرکت رنوپارس فرانسه ، با توجه به این محدودیت ها خودرو تندر 90 را پیش فروش کردیم و توانستیم به همه تعهد عمل کنیم و گاهی تا یک ماه زودتر هم تحویل شد.

مدیر عامل پارس خودرو طراحی و تولید خودرو ویژه جانبازان و معلولان و کامل شدن چرخه تولید و خدمات پس از فروش این خودروها را نخستین بار در کشور از دیگر اقدامات این شرکت بیان کرد و گفت : با توجه به نوع معلولیت ها و برغم مشکلات طراحی این خودورها ، خوشبختانه خط تولید این خودروها راه اندازی شد و تا پایان امسال ده هزار خودرو ویژه جانبازان و معلولان یک دست ، یک پا و یا هر دوپا قطع یا فلج تولید و به انان عرضه می شود .

تفرشی با بیان اینکه پارس خودرو تولید کننده ای با عقبه تولید خودروهای باکیفیت است ، اظهار داشت : بازگشت به این رویکرد از برنامه های جدی پارس خودرو است که با مقایسه تولید تندر 90 در شرکت پارس خودرو و ایران خودرو می توان این موضوع را درک کرد.

مدیرعامل پارس خودرو درباره عرضه محصولات جدید این شرکت گفت : سالن های تولید خودروهای جدید تینا و قشقایی که از لحاظ ایمنی و کم مصرف بودن مطرح هستند درحال اماده سازی هستند و تا اواخر امسال تولید این خودروها اغاز و از سال اینده به صورت انبوه وارد بازار می شود.

وی با اشاره به طرح تولید خودرو با گیربکس خودکار گفت : با این اقدام امیدواریم فرهنگ استفاده از گیربکس خودکار در کشور رایج شود که کمک شایانی نیز به کاهش مصرف سوخت خواهد کرد.

تفرشی همچنین از مذاکره با شرکت های خودروسازی معتبر جهان برای تولید خودروهای هیبریدی در پارس خودرو خبر داد و افزود : به نتایج خوبی برای تولید تندر90 و پراید هیبریدی دست یافته ایم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد