اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

جهش کیفی در تندر90 پارس خودرو

تندر90 شرکت پارس خودرو برای اولین بار ، رده سوم کیفی ترین خودروهای کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مهدی یونسیان گفت : با اعلام نتایج کسب شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ، خودرو ماکسیما با کمترین نمره منفی در مقایسه با سایر خودروهای ساخت داخل کشور باز هم به عنوان با کیفیت ترین خودرو کشور شناخته شد و خودرو تندر90 شرکت پارس خودرو نیز رده سوم کیفی ترین خودرو کشور را از آن خود کرد .

وی افزود از سال گذشته روند رو به رشد کیفی تندر90 پارس خودرو آغاز و به سرعت افزایش یافت، به نحوی که همواره در بیشتر ارزیابی های بعمل آمده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ، تندر90 پارس خودرو از تندر90 تولید شده درسایر شرکتهای تولید کننده این خودرو در رتبه بالاتری قرار داشته است .

معاون تضمین کیفیت شرکت پارس خودرو: در پی عقد قرارداد تولید و تحویل تاکسی تندر90 دوگانه سوز با سازمان تاکسیرانی کشور ، تولید این خودرو آغاز شده و تا کنون 350 دستگاه تاکسی دوگانه سوز تندر90 تولید و آماده واگذاری به مراجع مربوطه می باشد .

وی در پایان تاکید کرد : شرکت پارس خودرو در راستای طرح تکریم مشتریان و عمل به تعهدات خود به عنوان قدیمی ترین خودروساز کشور ، تولید و عرضه با کیفیت و بدون تاخیر محصولات خود را بر اساس ظرفیت تولید و امکان سنجی های خاص تولیدی و کیفی ادامه خواهد داد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد