اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

ایران خودرو و رنوپارس به توافق رسیدند

براساس تازه ترین توافق صورت گرفته بین گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت رنو پارس روند تولید تندر 90 در ایران خودرو با تولید روزانه 25 دستگاه از سرگرفته شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، محمد رضا معتمد معاون مدیرعامل ایران خودرو در تولید تندر 90 با بیان این مطلب تاکید کرده که این روند در هفته های آینده به 120 دستگاه در روز خواهد رسید.

وی گفت : تولید تندر در ایران خودرو از روز چهارشنبه گذشته آغاز شد و به تدریج با تحویل هر چه بیشتر قطعات ، روند آمار تولید افزایش می یابد.

معتمد اظهار داشت : با پرداخت بدهی های معوقه ایران خودرو به رنو پارس زمینه یک همکاری دامنه دار با این شرکت برای ادامه تولید تندر 90 فراهم شده است .

وی تاکید کرد : خطوط تولید تند ر90 ایران خودرو طوری طراحی شده است که قابلیت افزایش تولیدبه سقف 200 هزاردستگاه درسال را داشته که 11 درصد نسبت به خودروساز دیگر از ظرفیت بالایی برخوردار است .

وی افزود : با تمهیدات انجام شده ، خطوط تولید تندر 90 ایران خودرو ظرفیت تولید 400 دستگاه در روز را دارد .

معتمد خاطر نشان ساخت : مهمترین مزیت تولید تندر 90 ایران خودرو را وجود نیروی انسانی متخصص ، شبکه گسترده خدمات پس ازفروش و استفاده از جدیدترین شیوه های نظام های کیفی است .

وی تاکید کرد : سطح کیفی خودرو تندر90 تولیدی ایران خودرو دررده خیلی خوب و درگرید Aقرار دارد .

معاون مدیر عامل ایران خودرو درتولید تند ر90 تصریح کرد : براساس آخرین نظر سنجی صورت گرفته میزان مراجعه مشتریان این خودرو به تعمیر گا هها کاهش یافته که این امر نشان دهنده کیفیت خوب تندر 90 ایران خودرو است .

معتمد تاکید کرد ؛ یک گروه از ارزیابان ارشد سازمان بهره وری وابسته به وزارت صنایع و معادن اواخر هفته گذشته از خطوط تولید تندر در ایران خودرو بازدید و توانمندی های این شرکت را در اجرای استانداردهای مورد نظر شرکت رنو نیسان فرانسه را مطلوب ارزیابی کردند.

وی درخصوص تحویل تندر90 به مشتریان خاطر نشان ساخت: تحویل خودرو به مشتریان تندر90 به موقع و حتی زودتر از موعد مقرر در برنامه قرار گرفته است .

معتمد درپایان یاد آورشد: با فشار های ایران خودروو با حفظ منافع کشور ، رنو پارس با افزایش ساخت داخل تندر90 موافقت کرد.

گفتنی است طی دو سال گذشته حدود 50هزار تندر 90 در ایران خودرو تولید و تحویل مشتریان داده شده است.


نظرات 1 + ارسال نظر
reza سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.avaliha.com

salam mikhastam begm man modire saite avaliha hastam
mikhastam bahaton tabadore baner konam age dost dashtin biayn sohbat konim emilamam gozashtam
felan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد